IVF falun, någon mera?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Håller tummarna EndoS!
Tyvärr blev bara två befruktade och de ville därför göra överföringen redan på dag tre, alltså igår. Nu ruvar jag och hoppas på att det går vägen :)
Håller tummarna EndoS!
Lycka till :)
Tack! Tog semester idag så jag har inte gjort annat än att ta det lugnt. Lite typiskt när det kom så mycket snö i natt, men det fick älsklingen ta hand om när han kom hem. Nån fördel ska man väl ha :P
På fredag får vi tillbaka ett fryst då jag hade äl i helgen.
Om inte detta går tar vi och går vidare till Aten som vi har kontakt med.
För något är det ju när vi har ett barn gemensamt och är båda under 30 samt inga fel hittas på oss. Går inte detta ivfet så tror jag inte att sverige kan hjälpa oss då de ligger så långt back jämfört med Aten. Men hoppas på de tar sig annars får vi tillbaka pengarna för vårt garantipaket. (som tur är)
Helt rätt :) bor ni i Falun?
Men hoppas på de tar sig annars får vi tillbaka pengarna för vårt garantipaket. (som tur är)
Nej, men det är vår närmaste klinik så vi går där ändå. Bor på en mindre ort cirka 10 mil därifrån :) Ni då?
Jag bor ca 3,5h bort. Sju timmar i bil är lite småjobbigt. Men det har ju varit värt det!