IVF falun, någon mera?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Hej, jag väntar nu på min mens för att sen denna cykel få göra en FET. Förra veckan (tisdag) fick jag sä otroligt ont i magen, kraftig mensvärk så jag trodde jag skulle svimma i någon minut. Då var jag på Äl +7. Sen i onsdagskväll, Äl +8, har jag haft rosa flytningar, jag tänkte direkt att det var mensen men mensen har fortfarande inte kommit. Så jag har alltså haft rosa flytningar sedan i onsdag. Jag har tagit ett test idag på Äl +13 som var negativt så jag är inte gravid. Har er mens varit så här konstig efter ert ET? Jag är mest orolig över att jag hade så hemskt ont förra veckan, jag har aldrig varit med om det. Fick till och med stanna hemma från jobbet i någon timma innan det gått över.
Eelinh, jag har inga svar på dina frågor. Vill nog mest ge dig lite sympati. Jobbigt när det krånglar när man vill komma igång. Hoppas det ordnar upp sig så du får köra.
Eelinh, jag har inga svar på dina frågor. Vill nog mest ge dig lite sympati. Jobbigt när det krånglar när man vill komma igång. Hoppas det ordnar upp sig så du får köra.
Det är hopplöst det där. Först oroar man sig i massa år för att mensen inte ska komma. Sen vill man inte att den ska komma och så kommer den. Sen vill man att den ska komma och så kommer den inte.
Fick se den lille idag! Känns bra att se att den fortfarande lever. Har fått en plan med RUL och sen kontroll av tappen i v20, 26 och 30 till att börja med. Känns bra. Pratade om infektion och fick det gjordes tester. Pratade sammandragningar och att jag ska få extra kontroller om jag känner av dem.
Det är hopplöst det där. Först oroar man sig i massa år för att mensen inte ska komma. Sen vill man inte att den ska komma och så kommer den. Sen vill man att den ska komma och så kommer den inte.
Vad skönt att mensen kom til sist. Fy för mensvärk dock. Värsta värken.
Vad skönt att mensen kom til sist. Fy för mensvärk dock. Värsta värken.
Hoppas det blir din tur den här gången. Själv är jag sjukt nervös men börjar äntligen tro att det kan gå bra. Vecka 16 nu.
Hoppas det blir din tur den här gången. Själv är jag sjukt nervös men börjar äntligen tro att det kan gå bra. Vecka 16 nu.