• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Milou3
    Isvattenis skrev 2017-07-03 12:33:47 följande:

Sprang till Apoteket på lunchen. Kunde inte hålla mig tills jag kom hem..

Det är resultatet

Jag dööööör. Överlycklig !!!

Wow! Ett rejält plus :) stort grattis!!!
  • Isvattenis
    Milou3 skrev 2017-07-03 20:54:32 följande:
    Wow! Ett rejält plus :) stort grattis!!!
    Så glad. :)
    Känner ingen ditt namn väl från tidigare trådar när vi kämpat ihop. Håller alla tummar för dig och alla andra här inne.
    Nu hoppad jag bara pyret stannar
  • Ungmensäker

Hoppar in här!

Bim+15 idag, slutade med p-piller mars, haft regelbunden sen dess.

Denna månad prickade vi äl och haft molvärk sen äl ända fram till nu, och illamående trött osv.

Men bara negativa tester.

Igår tog jag ett test där jag anade se något. Inte så pass stt jag kunde säga det var positivt men ändå så sambon såg också.

Idag negativt?!?

Fick sedan lite bruna klumpiga flytningar och sen inget på hela dagen. Ringde bm som trodde jag var gravid och rådde mig göra ett test ikväll. Som visade neg. Blir så frustrerad på vad det kan betyda??

• Vargdis

Min ägglossning är nu bekräftad till i fredags 30/6 även om jag aldrig fick något positivt äl-test.

Jag är lite osäker på när min bim är då jag nyligen tagit ut min spiral. När vågar man ta ett test?

14 dagar efter äl? tidigare? senare?
  • Anonymgbg

Idag va testet ännu svagare så nu får de gärna börja blöda så att man kan köra igen.

• Isvattenis
    Evhb17 skrev 2017-07-03 19:11:50 följande:

Någon som har erfarenhet av utslag på ÄL test innan Bim? Kan de ge utslag trots att mensen är på gång? Jag tog nämligen precis ett ÄL test bim-5 För skojs skull och det kom ett svagt streck. Har varit supersvullen och haft ont i brösten sen 3 dagar tillbaka. Innerst inne tror jag inte att det är nått och känner mig faktiskt helt ok med det konstigt nog. Men som sagt...nån som har erfarenhet? Tog ett ÄL test förra månaden också men då fanns där inget streck och mensen kom. Lägger in en bild med.

Precis. Kullet89 refererade till min ÄL bild så kolla på den. Och där blev den starkare streck direkt och de va dagen innan BIM och igår på bim fick jag super tydligt plus :)

Lycka till.
  • Ungmensäker

Vad ser ni på dessa tester? (Syns bättre i verkligheter) men på översta kan både jag och sambon se ett streck. Fanns där direkt efter
  • Sommaren12
    Ungmensäker skrev 2017-07-04 08:08:07 följande:
    Vad ser ni på dessa tester? (Syns bättre i verkligheter) men på översta kan både jag och sambon se ett streck. Fanns där direkt efter
    Jag ser ingenting tyvärr. När är bim?
  • Sommaren12

Bim idag. Ingen mens so far, men jag har noll förhoppningar eg eftersom vi bara sexade en gång vid äl och då avbrutet. Vill bara att det ska komma så vi kan sikta in oss på nästa äl snart!

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017