• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Ungmensäker
    Sommaren12 skrev 2017-07-04 08:10:37 följande:

Jag ser ingenting tyvärr. När är bim?

Bim+16 idag....
  • Evhb17

Är jag nojjiga nu eller är det ett svagt plus!? Jag brukar alltid vänta till efter Bim med att testa, men denna gången känns det annorlunda. Har ingen mensvärk alls och så har det varit med båda dem andra, svullen och kan inte dra in magen och ömma bröst. Samma som den första graviditeten.

Hatar att analysera egentligen...men här kommer en bild iaf. Tidigt CB bim-4

• Ungmensäker
    Evhb17 skrev 2017-07-04 08:48:39 följande:

Är jag nojjiga nu eller är det ett svagt plus!? Jag brukar alltid vänta till efter Bim med att testa, men denna gången känns det annorlunda. Har ingen mensvärk alls och så har det varit med båda dem andra, svullen och kan inte dra in magen och ömma bröst. Samma som den första graviditeten.

Solklart plus!! Grattis!!
  • Evhb17
    Ungmensäker skrev 2017-07-04 09:14:53 följande:

Solklart plus!! Grattis!!

Är det sant!! Tror du verkligen det! Nu får vi hoppas att inget händer tills Bim då...då får jag ta ett digitalt.
  • Sommaren12

Vågar också säga grattis! :) {#emotions_dlg.flower}
  • Sommaren12
    Ungmensäker skrev 2017-07-04 08:25:00 följande:
    Bim+16 idag....
    Men det digitala var det nåt fel på eller eftersom du fick den symbolen? Har du provat att ta ett digitalt till? 
  • Anonymgbg
    Ungmensäker skrev 2017-07-04 08:08:07 följande:

Vad ser ni på dessa tester? (Syns bättre i verkligheter) men på översta kan både jag och sambon se ett streck. Fanns där direkt efter

Skulle säga negativt eftersom de digitala visar negativt.
  • Grus grus

Inte behöver du vänta till bim. Även ett digitalt skulle ge utslag på det där resultatet. Helt klart ett plus. Grattis!
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Anonymgbg

Så här ser de ut. 2/7 e kvällskiss o 3 o 4 med morgon kiss. Antagligen en kemisk graviditet. 3 o 4 ser lika ut i verkligheten. Tror att ägget fäste på äl + 9 och mensen va beräknad till äl+11 vilket innebär att bim va 30/6 då ja har kort cykel.

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017