• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Evhb17
    Anjav8 skrev 2017-07-04 17:16:09 följande:

2 dagar kvar till BIM, har haft en liten blödning i trosorna.. är det mensen som är på g eller kan det vara en nidblödning? Kom pyttelite när jag torkade mig nyss.. någon med erfarenhet?

Så less på alla frågor och känningar efter symptom.

Va samma för mig förra månaden och tyvärr dök mensen upp som ett brev på posten. Hoppas att det är en nidblödning för dig eller om det är mensen som är på gång kämpa på!!
  • reptilina

2 dagar kvar till BIM, har haft en liten blödning i trosorna.. är det mensen som är på g eller kan det vara en nidblödning? Kom pyttelite när jag torkade mig nyss.. någon med erfarenhet?

Jag fick nidblödning fyra dagar före beräknad mens, blev såklart ledsen och trodde jag hade dumpat den månaden. Men det blev aldrig mer än ett par droppar, och en vecka senare testade jag positivt! Jag lyckades hålla mig i fyra dagar innan jag tog test. Så visst kan det vara en nidblödning! Lycka till!
  • Anjav8
    Evhb17 skrev 2017-07-04 17:26:10 följande:
    Va samma för mig förra månaden och tyvärr dök mensen upp som ett brev på posten. Hoppas att det är en nidblödning för dig eller om det är mensen som är på gång kämpa på!!
    Jag tror som du, att det tyvärr är mensen.. jag var rätt inställd på mens på torsdag men när det kom några droppar idag så väcktes hoppet lite igen.. tack för pepp & heja dig också <3
  • Anjav8
    reptilina skrev 2017-07-04 17:39:24 följande:
    Jag fick nidblödning fyra dagar före beräknad mens, blev såklart ledsen och trodde jag hade dumpat den månaden. Men det blev aldrig mer än ett par droppar, och en vecka senare testade jag positivt! Jag lyckades hålla mig i fyra dagar innan jag tog test. Så visst kan det vara en nidblödning! Lycka till!
    Åh vad jag hopps att du har rätt men tror tyvärr att det var en annonsering för fröken röd.. om den inte kommit på fredag ska jag testa, har två test som väntar på mig hemma när jag är åter från utlandsresan :) tack för pepp dock <3
  • Sommaren12

För mig kom det ett par droppar blod på självaste bim och jag trodde såklart det var mens men sen kom det inte mer. Dagen därpå fick jag ett plus.
  • Krullet89

Hmmm

BIM -5 detta e ÄL test....

• Krullet89

Ont i brösten o molvärk hela dagen

• Anonymgbg

Mitt test nu ikväll va lika svagt som i morse om inte ännu svagare. Nu e testen slut och får nya på tidigast torsdag. Men jag tror tyvärr inte detta utvecklas som de ska så de får gärna börja blöda nu så man kan köra på nästa månad igen

• Kakan53

Usch, jag har haft lite konstiga känslor i tjejmagen de senaste två dagarna, likaså så mådde jag lite illa innan idag.

Jag vill verkligen inte hoppas på nåt. Men det är så häkla svårt att låta bli. Bim på fredag.. Så lång tid kvar och jag skaaaa iiiinte testa innan dess :/

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017