För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
2 dagar kvar till BIM, har haft en liten blödning i trosorna.. är det mensen som är på g eller kan det vara en nidblödning? Kom pyttelite när jag torkade mig nyss.. någon med erfarenhet?
Så less på alla frågor och känningar efter symptom.
2 dagar kvar till BIM, har haft en liten blödning i trosorna.. är det mensen som är på g eller kan det vara en nidblödning? Kom pyttelite när jag torkade mig nyss.. någon med erfarenhet?
Hmmm
BIM -5 detta e ÄL test....
Ont i brösten o molvärk hela dagen
Mitt test nu ikväll va lika svagt som i morse om inte ännu svagare. Nu e testen slut och får nya på tidigast torsdag. Men jag tror tyvärr inte detta utvecklas som de ska så de får gärna börja blöda nu så man kan köra på nästa månad igen
Usch, jag har haft lite konstiga känslor i tjejmagen de senaste två dagarna, likaså så mådde jag lite illa innan idag.
Jag vill verkligen inte hoppas på nåt. Men det är så häkla svårt att låta bli. Bim på fredag.. Så lång tid kvar och jag skaaaa iiiinte testa innan dess :/
Va roligt med alla pluss Grattis
Bim-6 olidligt detta fy haha