• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Chimsi

Stort grattis till alla som plussat!!!

Själv väntar jag... Ni som plussat, hur tidigt har ni kunnat se på stickan?

• LP0
    ostarihavet skrev 2017-07-12 16:40:37 följande:

Vet inte när jag hae BIM för tror min ägglossning var mycket tidigare än beräknat.

Tog detta idag men det är väl bara Spök?

Ser ut att kunna va svagt positivt! Jag fick väldigt svagt ÄL+10. Ta ett nytt imorgon så ska det nog va lite skarpare!
  • LP0
    Chimsi skrev 2017-07-12 20:57:57 följande:

Jag fick svagt, svagt positivt på ÄL+9 på ÄL+10 kunde jag se att där va något. Kan visa bild på min stegring hittills!

Tester längst upp är ÄL+9 sen tog jag ett varje dag =) det va inte så tydligt som det är på bilden då det torkat nu hehe

• LP0

Fick gravid 1-2 v på digitala på BIM-4 =) alltså ÄL+10
  • LP0

När har du BIM förresten?
  • LP0
    FrökenBerg skrev 2017-07-12 20:53:58 följande:

Så kul med alla som plussar!! :D GRATTIS och lycka till!!

BIM i morron! Hade mensvärk för någon dag sedan som sedan är som bortblåst!

Idag väldigt ömma bröstvårtor...

Ska göra test i morgon 8)

Lycka till!! Håller tummarna =)
  • JohannaMolander

Skulle ha fått mens igår, men än har den inte dykt upp Förvånad Vågar man hoppas?! Har inte köpt något grav.test än, för jag är helt säker på att mensen "bara är lite sen"... Lite mensliknande smärtor i magen, och mådde lite illa idag mitt på dagen. Annars inget konstigt (förutom utebliven mens då). Nej, om det inte blir någon mens under natten får det nog bli ett grav.test i morgon Cool

• Hormonkarusellen
    JohannaMolander skrev 2017-07-12 22:02:10 följande:

Skulle ha fått mens igår, men än har den inte dykt upp  Vågar man hoppas?! Har inte köpt något grav.test än, för jag är helt säker på att mensen "bara är lite sen"... Lite mensliknande smärtor i magen, och mådde lite illa idag mitt på dagen. Annars inget konstigt (förutom utebliven mens då). Nej, om det inte blir någon mens under natten får det nog bli ett grav.test i morgon 

Så spännande, hoppas den är väldigt sen - typ nio månader har också lite mensvärk fast inte som vanligt tycker jah, vet inte hur jag ska beskriva skillnaden.. du måste uppdatera hur det går
  • JohannaMolander
    Hormonkarusellen skrev 2017-07-12 22:10:30 följande:
    Så spännande, hoppas den är väldigt sen - typ nio månader har också lite mensvärk fast inte som vanligt tycker jah, vet inte hur jag ska beskriva skillnaden.. du måste uppdatera hur det går
    Haha ja, det får vi hoppas! Skrattande 
    Nej, tycker inte heller att det är den "vanliga" mensvärken. Får väl se om det är inbillning eller om det faktiskt är något annorlunda!
    Självklart ska jag uppdatera Glad
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017