För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Roligt! Andra barnet här med, och här satt det på första försöket (testade första gången idag, bim+3 och det var POSITIVT) Hoppas på samma tur för er del!
Roligt! Andra barnet här med, och här satt det på första försöket (testade första gången idag, bim+3 och det var POSITIVT) Hoppas på samma tur för er del!
Tog andra testet nu, RFSU, och det testet var också POSITIVT! OMG! Andra barnet här med, och jag kan knappt fatta att det är sant.
Det gick jäkligt lätt att bli gravid med sonen, tog sig på första försöket, även om det till och med var ett halvhjärtat försök. Andra graviditeten så tog det sig på andra försöker, första med ÄL-stickor. Känns jävligt knepigt att det går så lätt för vissa och andra får kämpa på så otroligt mycket.
Känner redan nu att jag får börja fightas med demonerna från förra graviditeten... väntan på mf eller ma... känns ledsamt att jag har ett sånt katastroftänk.
Tog andra testet nu, RFSU, och det testet var också POSITIVT! OMG! Andra barnet här med, och jag kan knappt fatta att det är sant.
Det gick jäkligt lätt att bli gravid med sonen, tog sig på första försöket, även om det till och med var ett halvhjärtat försök. Andra graviditeten så tog det sig på andra försöker, första med ÄL-stickor. Känns jävligt knepigt att det går så lätt för vissa och andra får kämpa på så otroligt mycket.
Känner redan nu att jag får börja fightas med demonerna från förra graviditeten... väntan på mf eller ma... känns ledsamt att jag har ett sånt katastroftänk.
sabiiiina
#278 Idag 22:40
Hej tjejer ! Jag hoppar in i denna tråden. Är 25 år gammal. Jag o killen har precis börjat försöka. Jag slutade med mina ppiller den 26 juni den 30 juni fick jag piller mensen som höll i sig i 4 dagar. Sen den 10 juli alltså 6 dagar efter att mensen hade slutat så fick jag en pytte liten blödning. Jag undrar om detta kan vara en nidblödning. Har hört att man kan få ägglossning snabbt efter man slutat med ppiller och att kroppen är väldigt fertil precis i början efter man slutat. Är de någon som har erfarenhet av detta? Jag åt kombinerade ppiller.
Hade ju väldigt tidigt missfall förra månaden o nu funderar ja på om det är ägglossningen ja känner av redan?! Ska man räkna missfallet som mens så ska den va på måndag typ men om man ska räkna från när jag skulle haft mens sist så ska de vara nu i dag typ.