• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Hormonkarusellen
    JohannaMolander skrev 2017-07-13 08:07:01 följande:

Fortfarande ingen mens! Blir en tur till apoteket idag då, för lite test-shopping.

Nu på morgonen har jag ONT i ena benet och där jag tänker att svanskotan sitter... Kan det betyda något?!

Vi håller tummarna! Jag har också haft ont i benen, men tänker att det är efter löpningen ???? Även fått ont i svanskotan när jag sitter, hoppas det betyder något för dig så ökar mina förhoppningar lite
  • Hormonkarusellen
    FrökenBerg skrev 2017-07-13 12:42:09 följande:

Tog precis babyplans tidiga gravtest... har nog aldrig skådat något mer negativt :(

Är på BIM idag. Tant röd är väldigt punktlig och dyker upp på dag 25, någon enstaka gång 24...

Känner inte mig preggo..Däremot känns det som mensen kommer när som. Molvärk och ömma tuttar :/

Skulle det kunna vara så att jag är en låååghormonare?

Usch vad trist, hoppas det är så och att testet snart visar annorlunda!
  • Babyverkstaden2017

BIM i dag och negativt test! :((( Men ingen mens än så länge, känns dock som att det är på g. Vilka tester är egentligen bäst? Använde Apotekets vanliga bara.

• JohannaMolander
    Hormonkarusellen skrev 2017-07-13 13:35:35 följande:

Vi håller tummarna! Jag har också haft ont i benen, men tänker att det är efter löpningen ???? Även fått ont i svanskotan när jag sitter, hoppas det betyder något för dig så ökar mina förhoppningar lite

JAG ÄR GRAVID!
  • MollyBuz
    JohannaMolander skrev 2017-07-13 15:05:03 följande:

JAG ÄR GRAVID!

Stort grattis
  • Jessicast

Jag är gravid med barn nummer 2 :)

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017