• ivfbebis

IVF start sommar 2017

Hoppfullhet skrev 2017-08-22 21:23:26 följande:

Hoppas på ett finfint ett tillbaka till er :)

Tack! Jag håller tummarna hårt för återföring på fredag!! Vi gör ju icsi :)
  • ivfbebis
    FruPäron skrev 2017-08-23 07:09:24 följande:

Ja, det påminner verkligen om gaser i hela buken! Haha. Känner mig iaf bättre idag, men det är lätt att säga innan man ens stigit upp ur sängen :)

Vilken tid fick ni för insättning? Ska du jobba den dagen?

Jo det är bättre idag än igår! Lite konstig känsla ändå... Jag fick börja med mina Lutinus idag. Vi ska in efter lunch på fredag och jag kommer inte jobba den dagen.
  • ivfbebis

Nervöst nu... hoppas på återföring imorgon och att dom inte ringer och avbokar ????

• ivfbebis
    kattnos skrev 2017-08-24 20:09:59 följande:

Jag håller tummarna! Det kommer säkert gå jättebra :) *pepp* Du får uppdatera oss sen hur det har gått för jag är nyfiken!

Vi har UL nr 2 i morgon på sprutdag 10 och jag hoppas att de har fortsatt växa fint de små äggen! Jag är faktiskt inte så öm och svullen idag men det är typ stenhårt kring ena äggstocken så jag hoppas att det är ett bra tecken.

Tack! Absolut! Dom kan ringa fram till ca 10.15-10.30 och meddela om det inte blir något. Så kommer stirra på telefonen hela förmiddagen.

Och jag håller tummarna för att det ser bra ut på ultraljudet för er!! ????
  • ivfbebis
    kattnos skrev 2017-08-24 20:42:12 följande:

Haha förstår det.. du får försöka sysselsätta dig med något :)

Tack!

Ja men precis. Städa, duscha, tvätta eller nåt annat kul. Haha. Sova kanske? ????????
  • ivfbebis
    FruPäron skrev 2017-08-24 21:21:47 följande:

Lika nervös som du! Hoppas att det går bra för oss båda. Ingen avbokning!

Trodde de skulle ringa innan och säga hur många som blivit befruktade, men den rutinen verkar bara vissa kliniker ha?!

Jag ringde själv och fick veta att ett utav två ägg inte klarat sig. Så vi har bara en chans kvar idag... Jag har så svårt att slappna av. Ont i magen och svårt att tänka på annat. Försöker fördriva tiden...
  • ivfbebis
    kattnos skrev 2017-08-24 21:13:22 följande:

Det är nog bra att hitta på något som kräver full koncentration.. ni behöver inte sätta upp en ny hylla hemma eller något sådant? :)

Nej tyvärr inte! Vaknade kl 4 imorse och va klarvaken ???? haha!
  • ivfbebis
    ijo skrev 2017-08-25 00:07:02 följande:

Håller tummarna att du blir ruvare till en fin liten imorgon <3

Tack! :)
  • ivfbebis
    FruPäron skrev 2017-08-24 21:21:47 följande:

Lika nervös som du! Hoppas att det går bra för oss båda. Ingen avbokning!

Trodde de skulle ringa innan och säga hur många som blivit befruktade, men den rutinen verkar bara vissa kliniker ha?!

Förresten.. vilken tid har du fått för återföring? Håller tummarna för er!!
Svar på tråden IVF start sommar 2017