• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Vargen070918
    Sara2017 skrev 2018-02-08 10:25:58 följande:

Bara så där lite onödigt...

Vi hade babyshower för en kompis som födde i höstas. Jag har själv hoppats på att någon skulle överraska mig med babyshower. Men det lär inte bli :( jag sörjer det, men ändå inte...

Jag får nog ingen heller...

Men fick en fin present från mina kollegor igår som gladde mig.
  • Krusbärskompott

Vi hade babyshower för en kompis som födde i höstas. Jag har själv hoppats på att någon skulle överraska mig med babyshower. Men det lär inte bli :( jag sörjer det, men ändå inte...

Gud jag är så oerhört tacksam över att mina vänner har den goda smaken att INTE utsätta mig för en babyshower.

Tänk så olika det kan vara!
  • Sara2017
    Vargen070918 skrev 2018-02-08 11:14:01 följande:

Jag får nog ingen heller...

Men fick en fin present från mina kollegor igår som gladde mig.

Det va fint :) ska få en present av en kollega som slutade hos oss i höstas :)
  • Sara2017
    Krusbärskompott skrev 2018-02-08 11:26:41 följande:

Gud jag är så oerhört tacksam över att mina vänner har den goda smaken att INTE utsätta mig för en babyshower.

Tänk så olika det kan vara!

Haha :) vi hade en rätt lugn babyshower, någon lek, men mest gissa datum, längd osv. Sen åt vi och spelade något brädspel och bara chilla :)
  • Linkaa

Här har du en som har det likadant, har varit med på en massa babyshowers för vänner men verkar inte som om det blir någon till en själv.. men det återstår väl att se ifall man blir överraskad längre fram men jag skulle inte tro det och nu börjar det bli lite kort om tid :) men vet inte om man ska vara ledsen eller lättad om det inte blir någon :)
  • Linkaa
    Sofiiakarin skrev 2018-02-08 14:12:33 följande:

Ni som har sammandragningar... Vilken vecka är ni i?

Jag har haft onda sammandragningar inatt, eller vad ska man säga känns som en sammandragning med mensvärk och svårt att sova då för det tar ont, jag är i vecka 35:)
  • KarinIngrid
    Sofiiakarin skrev 2018-02-08 14:13:06 följande:

Alltså nu menar jag onda sammandragningar.. Förvärkar.. Ja ni förstår

:)

Jag är i 37. Går in i 38 på lördag.

Kraftiga sammandragningar. Inte jätteonda men de känns ju..
  • Vargen070918
    Sofiiakarin skrev 2018-02-08 14:12:33 följande:

Ni som har sammandragningar... Vilken vecka är ni i?

Går in i 38 i morgon.

Mkt Sd men alla gör inte ont.
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?