• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lykkeliv

Hej allihopa!

Jag tänker mig att jag startar upp en hemlig fb-grupp till sen, om intresset är stort. Så behöver ingen känna sig stressad nu. Sen om den blir begränsad i antal eller om det blir utan maxantal vet jag inte.

Eller så kanske det finns någon annan här som känner för att starta en grupp till? Man kan ju vara med i båda om man känner för det

En tanke....

• larssonc
    Lykkeliv skrev 2017-07-14 00:34:04 följande:

Hej allihopa!

Jag tänker mig att jag startar upp en hemlig fb-grupp till sen, om intresset är stort. Så behöver ingen känna sig stressad nu. Sen om den blir begränsad i antal eller om det blir utan maxantal vet jag inte.

Eller så kanske det finns någon annan här som känner för att starta en grupp till? Man kan ju vara med i båda om man känner för det

En tanke....

Jag skickade PM till dig förut om att få med i den som finns! :)
  • Bell13
    Starlights skrev 2017-07-13 23:50:45 följande:
    Vad tråkigt att ni stänger gruppen. :/

Blir ju lite trist för oss som har bf i slutet av mars och som vill känna oss lite mer säkra på graviditeten innan vi går med i någon fb grupp. Är ju så pass tidigt för många ännu. Och många verkar vilja vänta tills man berättat officiellt också innan man går med i grupper på sociala medier, även om gruppen är hemlig.

Men men, får väl hoppas att det kanske blir platser över senare, eller att det skapas någon fler grupp annars.. :))
    Gå med och gå ur om det inte går bra, så tänkte jag
  • hggeli

Guuud så trött jag är ! Igår sov jag middag i 4 timmar sen tänkte jag att nu kommer jag va vaken inatt , men icket. Somnade ändå kl 23.30 eller nått sånt och har sovit 7 timmar.  Så sammanlagt med de jag sov på dagen blir det 11 timmar. :O

Tycker mig också känna av lite små aversioner för smaker. Det börjar kännas lite mer på riktgit nu. 

• goaround
    Starlights skrev 2017-07-14 00:01:14 följande:

Alltså nu kanske jag lät lite bitter, ser jag nu när jag läser det jag skrev ovanför. Det var faktiskt inte mening hehe.. :)

Jag har bara så svårt att redan nu börja tro på att det här verkligen är en graviditet som ska gå ända till mars. Har blivit besviken tidigare, och då känns det bara så tidigt att redan nu börja gå med i grupper och planera för framtiden.. Men jag hoppas och önskar så innerligt att det är nu det händer!! BF mars here we come!!! :) <3

Min tanke var att starta en ny grupp om denna blir full. :)
  • goaround

Nu finns en NY hemlig facebook grupp som heter Marsbebisar2018 för er som vill bli medlemmar , så behöver ni inte känna någon stress.

Ni som redan är medlem i Marsmammor2018 kan bli medlem i Marsbebisar2018 också om ni vill

Ps det finns plats i båda grupperna än så länge !bara skriva PM till mig om vilka grupper ni vill läggas till i.

Ha en trevlig helg alla blivande Marsmammor!!!

• knaappeen

Hej!
    Igår plussade jag med nr 2!
    Min dotter är 14 månader och vi har kört oskyddat sedan 12 dagar efter förlossningen å nu tog det sig allt , 7 månader efter första mensen. 
    Har tidigare mf å MA i bagaget så tar en dag i taget nu

Plussat med nr 2 13 juli
  • LP0
    knaappeen skrev 2017-07-14 07:29:55 följande:

Hej!

Min dotter är 14 månader och vi har kört oskyddat sedan 12 dagar efter förlossningen å nu tog det sig allt , 7 månader efter första mensen. 

Grattis och välkommen! =)
  • hggeli
    knaappeen skrev 2017-07-14 07:29:55 följande:

Hej!

Luttanlej skrev 2017-07-13 22:53:05 följande:

Hej! Plussade nyss. Får man vara med i fb gruppen? Hur gör jag? Vem ska jag prata med?

Grattis till er båda. Välkomna :D :D
  • ABbf2018
    Mickanpetersson skrev 2017-07-13 22:28:15 följande:
    För att hitta mig, bor i Enköping , jobbar på Ena Hundcenter. Blond profilbild, son & hund som omslagsbild
    Va kul mickanpetersson, jag bor också i Enköping! Eller strax utanför.
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?