• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • pugsnotdrugs
    pugsnotdrugs skrev 2017-07-15 22:11:01 följande:

Skicka om till trådstartaren med ditt namn och hur din bild ser ut. Grupperna är hemliga o inte sökbara :)

PM inte om
  • Sheila123
    pugsnotdrugs skrev 2017-07-15 22:11:27 följande:
    PM inte om
    Var ska jag skicka? PM går väl bara på FB men då måste jag veta namn.
  • idisslaren

[quote=77843862][quote-nick]Sheila123 skrev 2017-07-15 22:18:07 följande:[/quote-nick]Var ska jag skicka? PM går väl bara på FB men då måste jag veta namn.[/quote du kan skicka privata meddelanden här på familjeliv också. Är det dom menar ????

• goaround

Om ni vill bli medlem i hemlig facebook grupp behöver ni skicka ett meddelande till mig eller Lykkeliv här på familjeliv, vilket ni gör genom att trycka på vårt namn och sen trycker ni på "nytt meddelande"

Skriv vad ni heter på Facebook och hur er profilbild ser ut så lägger vi till er

• Maggie24
    MistyM skrev 2017-07-15 20:59:25 följande:

Är det bara jag som inte har några symptom alls i princip? min temp är hög och jämn i NC, brösten är större, annars ingenting. V.4+2

Jag har precis samma som du, förutom att jag inte vet om min temp är hög då jag inte tempar Brösten är större och ömmar, men annars ingenting :-P Känns inte ens som om jag är gravid, hoppas det håller sig såhär! Min största mardröm är illamående och kräkningar så det kan jag gärna klara mig utan! Vill inte behöva berätta på jobbet innan v 12 att jag är gravid då min chef är lite känd för att skvallra, men börjar man spy framför kunderna och inte kan jobba så får man väl berätta det iallafall haha..

Jag är i v 4+5 nu
  • pugsnotdrugs
    Sheila123 skrev 2017-07-15 22:18:07 följande:

Var ska jag skicka? PM går väl bara på FB men då måste jag veta namn.

Citat från goaround

goarou­nd

#604 Igår 23:27

Om ni vill bli medlem i hemlig facebook grupp behöver ni skicka ett meddelande till mig eller Lykkeliv här på familjeliv, vilket ni gör genom att trycka på vårt namn och sen trycker ni på "nytt meddelande"

Skriv vad ni heter på Facebook och hur er profilbild ser ut så lägger vi till er
  • Sheila123
    Lykkeliv skrev 2017-06-21 22:19:21 följande:

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

Nu har jag skickat meddelande till både Lykkeliv och G. Men vet inte om det fungerar för appen stänger så fort jag trycker skicka.
  • larssonc
    MistyM skrev 2017-07-15 20:59:25 följande:

Är det bara jag som inte har några symptom alls i princip? min temp är hög och jämn i NC, brösten är större, annars ingenting. V.4+2

Har inte heller ett enda symptom, 4+1 idag. Går och oroar mig för ofostrig graviditet..
  • pugsnotdrugs
    Sheila123 skrev 2017-07-16 09:00:23 följande:

Nu har jag skickat meddelande till både Lykkeliv och G. Men vet inte om det fungerar för appen stänger så fort jag trycker skicka.

I'm det inte fungerar så prova gå in genom webbläsaren:)
  • Skrutt 83
    hggeli skrev 2017-07-15 12:21:40 följande:

Ja shit alltså det är såååå skönt. Vågade ej testa tidigare men när jag jämför med andras streck då det slog om så tror jag redan det hade slagit om på äl+14 för mig.

Är så himla lycklig. Vet ej om jag ska köpa ett sista cb digital kanske och ta om nån vecka på vår resa.

Eg skulle vi gjort tidigt ul redan i vecka 6 typ eller så fort man kan se hjärtat. Nu ska vi resa bort, hade bokat innan vi visste vi var gravida. Så kommer få gå nån vecka längre och oroa mig. Kanske köper ett till sånt som trygghet bara så jag ser att det går framåt =)

Kraaam och det kommer säkert ha gått bra för dig när du testar nästa gång. Gud så roligt jag hoppas vi får följa varann hela vägen! :D

Tack snälla du, testade när jag kom hem igår och nog har det blivit starkare allt när vi var borta, dessa tagna igår på bim+4 eller äl+18

Ja hoppas verkligen vi får följas åt hela vägen, vore så roligt! Ska ta ett sista digitala test nästa vecka och hoppas på ett 3+ och så ska jag ta sista Stickan, känns konstigt att släppa kontrollen och inte testa mer sen, sån underbar känsla att få se det där starka strecket som man så länge längtat efter, sen ska jag liksom aldrig kissa på ett graviditetstest igen, haha!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?