• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • ABbf2018
    goaround skrev 2017-07-14 07:03:13 följande:

Nu finns en NY hemlig facebook grupp som heter Marsbebisar2018 för er som vill bli medlemmar , så behöver ni inte känna någon stress.

Ni som redan är medlem i Marsmammor2018 kan bli medlem i Marsbebisar2018 också om ni vill

Ps det finns plats i båda grupperna än så länge !bara skriva PM till mig om vilka grupper ni vill läggas till i.

Ha en trevlig helg alla blivande Marsmammor!!!

Jag vill bli med i båda, är det på fb man ska skriva PM?
  • Sofiiakarin
    hggeli skrev 2017-07-14 06:23:56 följande:

Guuud så trött jag är ! Igår sov jag middag i 4 timmar sen tänkte jag att nu kommer jag va vaken inatt , men icket. Somnade ändå kl 23.30 eller nått sånt och har sovit 7 timmar.  Så sammanlagt med de jag sov på dagen blir det 11 timmar. :O

Tycker mig också känna av lite små aversioner för smaker. Det börjar kännas lite mer på riktgit nu. 

Jag känner med massa nu. Illamåendet var ganska extrem idag tidigt på morgonen. Trodde jag skulle kräkas. Fick ta ett knäckebröd o vatten. Sen har jag jätte ont i huvudet. Men man ska väl helst inte äta värktabletter?! Alvedon är väl ok men att man helst ska undvika. Men har ganska ont... :(
  • Jempa91

Hej allihopa!

I måndags (10/7) fick vi äntligen ett plus. Hann inte ens sätta timern innan det blev ett plus. Tårarna sprutade av lycka och gick berättade för sambon på en gång och även han blev alldeles tårögd. Vi är så otroligt lyckliga! Tog ett digitalt test på tisdagen också för att verkligen vara säker och det visade gravid 2-3 veckor. Vi har försökt bli gravida sedan mars/april och bara fått en massa negativa resultat.

Bf blir olika om jag ställer in ifrån mensen eller när jag hade ägglossning. Men ca 15 mars är jag beräknad. Ska ringa och boka tid för inskrivning på måndag när de öppnar igen efter sommarstängt. Är världens lyckligaste! :D

• knaappeen
    Jempa91 skrev 2017-07-14 09:56:34 följande:

Hej allihopa!

I måndags (10/7) fick vi äntligen ett plus. Hann inte ens sätta timern innan det blev ett plus. Tårarna sprutade av lycka och gick berättade för sambon på en gång och även han blev alldeles tårögd. Vi är så otroligt lyckliga! Tog ett digitalt test på tisdagen också för att verkligen vara säker och det visade gravid 2-3 veckor. Vi har försökt bli gravida sedan mars/april och bara fått en massa negativa resultat.

Bf blir olika om jag ställer in ifrån mensen eller när jag hade ägglossning. Men ca 15 mars är jag beräknad. Ska ringa och boka tid för inskrivning på måndag när de öppnar igen efter sommarstängt. Är världens lyckligaste! :D

Massa grattis till er! Är också beräknad typ 15 mars, får se då jag inte riktigt vet hur cykeln ser ut efter 1an=-D
    Plussat med nr 2 13 juli
  • hggeli
    Sofiiakarin skrev 2017-07-14 08:51:15 följande:
    Jag känner med massa nu. Illamåendet var ganska extrem idag tidigt på morgonen. Trodde jag skulle kräkas. Fick ta ett knäckebröd o vatten. Sen har jag jätte ont i huvudet. Men man ska väl helst inte äta värktabletter?! Alvedon är väl ok men att man helst ska undvika. Men har ganska ont... :(
    ipren ska du tokundvika det vet jag, men tror alvedon ska vara rätt ok. kolla upp det innan bara =)
    '
    huga illamående kan va hemskt. mådde tokilla förra. men det är också skönt för då vet man att man har mkt hormoner och då brukar det va en normal graviditet. kan såklart vara helt normalt också utan att man mår illa ! endel mår ju bara inte illa. 
  • hggeli
    Sofiiakarin skrev 2017-07-14 08:51:15 följande:
    mitt illamående lättade , gick i princip över helt i vecka 12 förra gången. vet ej om det är ditt första men isf så kan det kanske va en tröst =) att det är vanligt att det lättar då. men som sagt inte för alla ;) är ju olika för alla och även alla graviditeter för samma person kan ju vara helt olika :D
  • hggeli
    Jempa91 skrev 2017-07-14 09:56:34 följande:

Hej allihopa!

Stort grattis :D så himla kul. Välkommen hit <3
  • Sheila123

Hej! Är beräknad 11 mars 2018. Följs gärna åt i FB grupp.

Vi hade en grupp för sept i FB och jag tror den var sekretess men inte hemlig, så man kunde söka upp den och be att få gå med.

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?