• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Mickanpetersson
    Mickanpetersson skrev 2017-07-13 22:23:23 följande:

Michaela Petersson på fb :)

För att hitta mig, bor i Enköping , jobbar på Ena Hundcenter. Blond profilbild, son & hund som omslagsbild
  • Lifl
    Lykkeliv skrev 2017-07-13 22:14:49 följande:

Tack

Var bor du? Alt beskrivning på din profilbild behövs då det finns några till på fb med samma namn som dig

Jag har skickat ett privat meddelande till dig, kan du lägga till mig med?
  • LP0
    Nessie84 skrev 2017-07-13 22:35:18 följande:

Hej!

Jag har nyligen + , bf 14/3! Får man vara med här? :)

Absolut! Grattis och varmt välkommen! Du får jättegärna va med i fb gruppen. Skriv ett meddelande till TS =) själv väntar jag tills vi går ut med det på sociala medier även om gruppen är hemlig.
  • goaround

Tänkte bara påminna er som är intresserade att bli medlem i våran finfina hemliga facebookgrupp!!!

Vi har ett maxantal platser, på 100 medlemmar för att gruppen ska kännas trygg och inte bli för stor, det är 20 platser kvar just nu för er som inte är medlemmar ännu men vill bli det senare, påminner bara, bättre att bli medlem nu för platserna går  fort åt 

Puss på er !

• Luttanlej

Hej! Plussade nyss. Får man vara med i fb gruppen? Hur gör jag? Vem ska jag prata med?

• ikram123

Grattis til alla!

Plussade själv häromdagen. Vill gärna bli tillagd Facebookgruppen.

• Skrutt 83

Går också gärna med i FB gruppen. Skickar inbox till dig TS!

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Starlights
    goaround skrev 2017-07-13 22:52:27 följande:

Tänkte bara påminna er som är intresserade att bli medlem i våran finfina hemliga facebookgrupp!!!

Vi har ett maxantal platser, på 100 medlemmar för att gruppen ska kännas trygg och inte bli för stor, det är 20 platser kvar just nu för er som inte är medlemmar ännu men vill bli det senare, påminner bara, bättre att bli medlem nu för platserna går  fort åt 

Puss på er !

Vad tråkigt att ni stänger gruppen. :/

Blir ju lite trist för oss som har bf i slutet av mars och som vill känna oss lite mer säkra på graviditeten innan vi går med i någon fb grupp. Är ju så pass tidigt för många ännu. Och många verkar vilja vänta tills man berättat officiellt också innan man går med i grupper på sociala medier, även om gruppen är hemlig.

Men men, får väl hoppas att det kanske blir platser över senare, eller att det skapas någon fler grupp annars.. :))
  • Starlights

Alltså nu kanske jag lät lite bitter, ser jag nu när jag läser det jag skrev ovanför. Det var faktiskt inte mening hehe.. :)

Jag har bara så svårt att redan nu börja tro på att det här verkligen är en graviditet som ska gå ända till mars. Har blivit besviken tidigare, och då känns det bara så tidigt att redan nu börja gå med i grupper och planera för framtiden.. Men jag hoppas och önskar så innerligt att det är nu det händer!! BF mars here we come!!! :) <3

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?