• Kakan53

BF april 2018

Då har man fått plusset på stickan och ska ta en till nästa vecka för säkerhetsskull.
    Nu börjar den långa vandringen mot en till bebis i familjen.
    Har en sin på 3 år sen tidigare.
    Jag minns väl förra graviditeten, länge efteråt (alltså flera år) var vår tanke att det inte kommer att blir fler. Dels av anledningen att jag kände att jag inte alls var gjord för att vara gravid men sen tyckte vi att förlossningen var en sjukt otäck upplevelse. Problemet är att min förra graviditet gick fantastiskt bra, inga problem att tala om likaså förlossningen. Så vi har vart oroliga att denna då ska bli värre, för den kan knappast inte bli bättre.
    Men nu får vi se..
    otroligt glada är vi att det lilla lilla klumpen i magen är där den är nu, men oron sitter i lite.

Har börjat få lite illamående, ont i brösten och stickningar/dragningarna livmodern. Så allt är väl som det ska antar jag.

Några fler som vill dela resan mot april och ett nytt tillskott?

• Svar på tråden BF april 2018
  • Glitterlim
    Johaaanna skrev 2017-08-06 22:26:23 följande:

Jag skulle gärna bli inbjuden till gruppen :)

Vad är din mejl?
  • Glitterlim
    Varathjärta skrev 2017-08-05 17:34:34 följande:

Hej alla! Är gravid med vårat första barn, enligt appen så är beräknas den lilla i magen komma 6/4.

Hur går man tillväga nu när man har fått ett plus? :)

Vill gärna vara med i fb gruppen om den är sluten!

/Ida

Det är en hemlig grupp, vad är din mejl?
  • FiaLottaPäronkvist

Idag skall jag till gyn och egentligen bara fastställa att jag fått missfall. Så tungt. Vet inte hur jag skall ta mig igenom detta...

• Hedgehog
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-08-07 07:27:45 följande:

Idag skall jag till gyn och egentligen bara fastställa att jag fått missfall. Så tungt. Vet inte hur jag skall ta mig igenom detta...

Stackare <3 jag har varit med om samma som dig flera gånger. Det är tungt och känns omöjligt, men du kommer ta dig igenom det. Ta hand om dig nu lite extra. Kram
  • Hedgehog
    eiwaliih skrev 2017-08-06 20:35:43 följande:
    Hej och stort grattis till plus! <3

Vad kul att ni bestämt er för att behålla :)

Hur gamla är de andra barnen?:)

Här är det också 6 veckan, BF 3 april :)

Har inte så mycket symptom förutom Hormonmonstret jag blivit :D haha! Lite molvärk och ytterst lite illamående ibland :)
    Tusen tack, och grattis till dig med eiwaliih! Mina barn fyller 8 och 3 år i år.
  • Glitterlim
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-08-07 07:27:45 följande:

Åh, kramar till dig <3 Har haft flera missfall och vet hur jävla tungt det är..
  • Glitterlim

Har bjudit in er i bf gruppen ni som uppgett mejl här eller skickat pm, skriv till mig om jag missat någon!

• Hoppas7910

Hej alla :) och grattis till alla plus!

Hoppar gärna in här med!

Plussade för ca 1,5 vecka sedan och BF är 8-9 april. Har en liten dotter som precis fyllt 1 år och väldigt många tidiga MF och 2 MA i bagaget så jag vågar inte vara glad än.

Ska på tidigt VUL nästa tisdag så vi hoppas innerligt att vi får se hjärtslag då!

Har mkt molvärk och är trött som attans men inga ömma bröst.. får mig att tro att det stannat av igen.

Har alla ni andra ömma/stora bröst?

Svar på tråden BF april 2018