Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Nu är jag på cd 30. Jag har ju oregelbunden cykel så mensen har en vecka till på sig att dyka upp. Grymt jobbigt att ha det såhär... Förra cykeln var 30, men dessförinnan 33 och 36. Så jag väntar otåligt kan man lugnt säga...
Igår hade vi sex och det gjorde ont längst in om man säger, men så har jag haft innan mens tidigare. Så är bara till att vänta.. jag vill så jävla mycket men jag väntar mig ingenting. Tryggast så. Enligt app som räknar på ett snitt har jag BIM på söndag.. Jag ger det denna vecka iaf.
Känner som en dragande lite annorlunda känsla i livmodertrakten. Hoppas det är ett bra tecken men jag är mycket mycket försiktigt optimistisk.
Hoppas verkligen det går vägen för dig nu! Håller båda tummarna :)
Hoppas verkligen ni lyckas nu!
Hoppas vi alla lyckas!
Vad innebär cd?
Om jag följer när jag hade p piller mensen (vilket såklart inte är som vanliga mensen) så skulle jag haft mens i söndags eller igår. Men det har inte kommit någon mens än.
Eftersom det är första månaden efter mensen så vet jag ju ej när min riktiga mens ska komma. Den har tidigare varit oregelbunden. Men jag hade ju ÄL den 17 augusti. Hur länge kan man vänta innan man vet att så här sent kan en mens ej komma. nu är jag gravid?!
Hur lång kan en max cykel vara tänker jag?
När hade du din ÄL?
Jag har BIM 7/9. Slutade med p-piller i maj men det här första riktiga försöket sen jag slutade med piller. Vill så gärna att det tar sig. Har mycket tecken men det är ju säkert äl känningar. Dock har mina bröst aldrig varit såhär känsliga vid äl tidigare. ????
Okej, det verkar som att min ägglossning uteblev denna månad. Men hänger kvar lite till då min beräknade ÄL bli den 17:e och BIM 29-30:e. Så vi får se om man kan bli gravid i september ändå... Heja heja!
Okej, det verkar som att min ägglossning uteblev denna månad. Men hänger kvar lite till då min beräknade ÄL bli den 17:e och BIM 29-30:e. Så vi får se om man kan bli gravid i september ändå... Heja heja!