Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
... och där kom dem brunröda flytningarna innan mensen. Precis när jag skrev att jag riktigt känner att den är på väg, så var den det med. Mensen är här med besked. :(
Jaja, jag anade det som sagt. Min sambo är så positiv det är så härligt! Han sa det är ingen stress, vi bara fortsätter.
Härligt!
Så är det ju. Vi fortsätter. Jag tycker ändå det känns kul och väldigt bra att veta iaf 1 cykel hur den är utan p piller, så nu vet jag ju det till nästa månad. Denna månad hade jag ingen aning hur den var. Men nu vet jag iaf 1 cykel som jag kan relatera till. Nu kan jag slappna av till nästa ÄL och då blir det Clearlue igen med dubbel hormonindikator. Är kär i dem!
Då ska vi försöka göra som ni, varje dag då det visar en höjning och jag glömde ju att testa, efter man fått hög fertilitet står det"testa nu oftare för att ej missa din maximala fertilitet" . Det gjorde inte jag denna gången, jag testade på morgonen precis som innan, så vi kan ju lika bra ha missat den för på morgonen upptäckte jag och vi hade sex på kvällen, så vi missade den precis.
oj vilken novell. Ursäkta.
Lycka till nu! Jag följer dig och håller tummarna för att du lyckas denna gång!
Försöker få syskon till sonen på 1,5. Blev inget i augusti så hoppar på denna tråden. ÄL ca 11/9 bim ca 25/9
Varför tror du att den uteblev?
BIM -2 ungefär
Ni som kommenterade hade rätt!
Testade negativt med samma typ av test i förrgår.
Hoppas det hålller hela vägen :)
Idag kom också illamåendet!
Det blir nog inget denna månad heller, har bim 1/09 o tog ett test idag cd early som man kan testa 6 dagar innan men den var helt blank :(( och så kom mensvärken också på eftermiddag. Känns så tungt just nu :(
BIM -2 ungefär
Ni som kommenterade hade rätt!
Testade negativt med samma typ av test i förrgår.
Hoppas det hålller hela vägen :)
Idag kom också illamåendet!
Det blir nog inget denna månad heller, har bim 1/09 o tog ett test idag cd early som man kan testa 6 dagar innan men den var helt blank :(( och så kom mensvärken också på eftermiddag. Känns så tungt just nu :(
Spök? Bim-7 Så fortfarande tidigt men jag ser två streck.
Ska tilläggas att jag tafit tester tidigare som varit helt blanka
Oh, grattis! Va kul! Jag vill också se ett sånt denna månad :)
Förutom att jag inte fått ett enda utslag när jag testat med ÄL-tester så har jag inte heller haft några symptom. Jag har alltid molvärk i samband med ÄL och får ömma bröst från ÄL som håller i sig till mensen. Har inte fått något av detta ^^ så dessa två i kombination får mig att bli ganska övertygad att det inte blev någon ÄL denna gång ^^