Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Nej det var ingen mens. Har haft binda på för det har känts som att den ska komma. Men den har ej kommit. Såg något brunaktigt på bindan innan och kändes som mens men nej...det var typ flytning.
Ska försöka hålla mig från att testa men jag börjar verkligeb tänka nu....
Nej det var ingen mens. Har haft binda på för det har känts som att den ska komma. Men den har ej kommit. Såg något brunaktigt på bindan innan och kändes som mens men nej...det var typ flytning.
Ska försöka hålla mig från att testa men jag börjar verkligeb tänka nu....
I morgon ska jag ta ett test på morgonen.. Har ju som sagt noll koll på min cykel..
Men har kännt molvärk i svanken och ständigt dragande aktivitet i livmoder och äggstockarna.. Brukar aldrig ha den molvärken i svanken när jag får mens... Nu är det min 4 vecka utan mens...
spännande detta
Jag tror jag ska testa imorgon. Men är så jäkla nervös! Om jag inte får ett plus så kommer jag bli så deppig! Det är bim-5 imorgon. Egentligen är jag dum som ens överväger detta då jag analyserar sådant här alldeles för mycket. Bim på måndag egentligen. Visst borde jag vänta?! Alla symptom jag känt tidigare är som bortblåsta nu, förutom tröttheten :(
Grattis! PE ger inga spök!
Ser definitivt positivt ut!! Grattis! :D
Så fick jag för ett par dagar sen, och fick positivt på digitalt nyss :) håller tummarna!
Oj va underligt. Spännande att se vad det är!
Håller tummarna för dig! Jag hade till och med som en "vanlig" mens precis vid BIM min första graviditet. Mindre än en vanlig mens iof men ändå så pass mkt att jag absolut inte trodde att jag var gravid. Men det var jag och allt såg bra ut :)
Jag tror jag ska testa imorgon. Men är så jäkla nervös! Om jag inte får ett plus så kommer jag bli så deppig! Det är bim-5 imorgon. Egentligen är jag dum som ens överväger detta då jag analyserar sådant här alldeles för mycket. Bim på måndag egentligen. Visst borde jag vänta?! Alla symptom jag känt tidigare är som bortblåsta nu, förutom tröttheten :(