Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Någon som vart med om 1/4 positivt? Bim -6
Kanske bara är tidigt!
Tack för svar :)
BIM -2 ungefär
Ni som kommenterade hade rätt!
Testade negativt med samma typ av test i förrgår.
Hoppas det hålller hela vägen :)
Idag kom också illamåendet!
BIM -2 ungefär
Ni som kommenterade hade rätt!
Testade negativt med samma typ av test i förrgår.
Hoppas det hålller hela vägen :)
Idag kom också illamåendet!
Här när jag lyser igenom kanske det syns bättre? Redigerat färgen med :) Vad tror ni? :)
Åh grattis!! Tog du inte nåt annat test också för nån dag sen där man kunde ana ett streck? Vilken dag var du på då? :)
Tack!
Jo precis tog detta i förrgår BIM -4 eller -5:
Och detta igår på BIM -3 eller -4:
Åh vad tråkigt att den kom men samtidigt väldigt skönt att du vet att kroppen funkar som den ska och har kommit igång ordentligt efter pillerstopp :)
Fin sambo!
Jag tänker att jag väntar veckan ut med att testa, kan ju som sagt komma igång med mensen om ett par dagar. Så jag avvaktar till nästa vecka så får vi se.
Kommer du ha nästa bim i september eller oktober?
Jag har ju känt samma för att jag inte fått utslag på äl stickorna.. däremot molvörk i en vecka och idag är brösten sjukt känsliga. Men då är min äl väldigt sen om det är den som spökar.. Gud man blir så förvirrad av ens kropp och alla hormoner :-/
Åh vad kul :) har du haft några symptom innan Bim?