• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • OxalisAcetosella

Tydligen kom inte bilden med, så här kommer den. Är så chockad och glad, hoppas nu att det lilla fröet vill stanna i magen.

• Wuuaau
    OxalisAcetosella skrev 2017-08-16 11:46:37 följande:

Tydligen kom inte bilden med, så här kommer den. Är så chockad och glad, hoppas nu att det lilla fröet vill stanna i magen.

Åh grattis!
  • 5467
    QueenAB skrev 2017-08-16 15:53:43 följande:

Inbillar jag mig eller är det två streck?

Två streck utan tvekan i mina ögon :)
  • OxalisAcetosella

Typ exakt lika starkt som mitt var imorse, tog sedan CB som också visade positivt. Köp det så slipper du tveka fast det är ett tydligt streck. Grattis ! <3

• evve88

Grattis :)
  • evve88
    OxalisAcetosella skrev 2017-08-16 18:30:56 följande:

Typ exakt lika starkt som mitt var imorse, tog sedan CB som också visade positivt. Köp det så slipper du tveka fast det är ett tydligt streck. Grattis ! <3

Grattis :)
  • Darliiing88

Hej alla! Ny här på Fl.

Har suttit och läst igenom massor med trådar o nu tänkte jag hoppa in här :).

Hade äl-stegring 11/8, fick då glad gubbe på cb-test och vi myste till de 2 dagar innan, samt 11/8 o 12/8.

Så de skulle va superkul o plussa nu i augusti.

Har molvärk i "tjej-magen" som aldrig släppt sen äl.

Har bim 25/8 tror jag, har inte riktigt koll då jag tog ut min p-stav 27/7 och fick mens 28/7.

Detta är första "riktiga" försöket, (äntligen!!!) efter ha fått ett nej av min läkare i 8 år p g a att jag har Crohns sjukdom och tar remicade. Men har varit "frisk" i ca 5 år utan skov, så nu får vi äntligen försöka!

• QueenAB
    OxalisAcetosella skrev 2017-08-16 18:30:56 följande:

Hur tidigt har du testat? Jag ska ha min menar på tisdag men fick hem testen idag och kunde inte hålla mig! Känns som det är för tidigt för att våga hoppas. Och detta är första försöker.

Grattis till dig med!!!
  • OxalisAcetosella
    QueenAB skrev 2017-08-16 20:05:45 följande:

Hur tidigt har du testat? Jag ska ha min menar på tisdag men fick hem testen idag och kunde inte hålla mig! Känns som det är för tidigt för att våga hoppas. Och detta är första försöker.

Grattis till dig med!!!

ÄL + 10 var det idag, tycker ändå strecket var tydligt. Vilken dag är det för dig ? :) Första försöket på andra bebisen här, trodde verkligen inte att det skulle ta sig lika fort som med sonen.

TACK !
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017