• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • Malinmana
    Malinmana skrev 2017-08-19 09:15:16 följande:

Delar med mig :) Bf 28/4 enligt app! Plussade redan i onsdags mycket svagt och detta är ju svart på vitt! Har dock två mf bakom mig bara i år, så det är fruktansvärt nervöst tycker jag.

Grattis till er andra som plussat! Och ni andra, kämpa på och lycka till :)

• Lucia1987

Hej tjejer, här är en till som längtar efter ett plus. Har två barn sen innan och blev gravid direkt med dom, men den här gången går det inte lika fort kan jag säga.

Har BIM -3 och i förgår kom det lite rosa på pappret när jag torkade mig. 
    Igår kom det inget alls men idag kom det lite mer rosa orangea på pappret med en lite brunaktig tråd. 

Fan va less jag blir..så mensen kommer väl snart som vanligt igen :(

• Start1708

Hej på er! Jag har bim imorgon, men kunde inte hålla mig från att testa imorse. Såhär såg det ut (cb testa tidigt), och jag hoppas innerligt att det är en liten kotte på gång i magen.. beställt hem ett digitalt test som troligtvis kommer imorgon, så då får vi se vad det säger! Alldeles pirrig är jag, vad tror ni?

• Malinmana
    Start1708 skrev 2017-08-21 12:46:13 följande:

Hej på er! Jag har bim imorgon, men kunde inte hålla mig från att testa imorse. Såhär såg det ut (cb testa tidigt), och jag hoppas innerligt att det är en liten kotte på gång i magen.. beställt hem ett digitalt test som troligtvis kommer imorgon, så då får vi se vad det säger! Alldeles pirrig är jag, vad tror ni?

Jag är nästan säker på att det är positivt! Ta om två dagar igen så har det säkert ökat :)
  • Lucia1987
    Start1708 skrev 2017-08-21 12:46:13 följande:

Grattis, längtar jag med efter det där plusset nu :)
  • Malinmana
    Malinmana skrev 2017-08-21 13:01:23 följande:

Jag är nästan säker på att det är positivt! Ta om två dagar igen så har det säkert ökat :)

Mitt första såg ut såhär

• Vixens
    Wuuaau skrev 2017-08-19 08:19:23 följande:

För er som inte lyckades plussa i augusti har jag gjort tråden vi som vill plussa i september så kan vi följas åt där och hoppas på ett plus på stickan! <3

Jag får lov att följa med till nya tråden då mensen kom en dag för tidigt :( Blir så nedstämd..

Hur går det för er andra Bimare 22/8? Någon av er som plussar? :)
    Håller tummarna, lycka till alla som kämpar! <3
  • Disturbia89
    Vixens skrev 2017-08-21 21:40:24 följande:
    Jag får lov att följa med till nya tråden då mensen kom en dag för tidigt :( Blir så nedstämd..

Hur går det för er andra Bimare 22/8? Någon av er som plussar? :)
    Håller tummarna, lycka till alla som kämpar! <3
    Fick mens idag så hänger med på nya tråden jag med! :(
    Lycka till alla andra :)
  • säkerhet08

Hänger på här med ???? Mensen 7 dagar sen, fick precis hem mina graviditetstest, så blir att testa ikväll om jag lyckas hålla mig från att gå på toa annars imorgon bitti ???? Hoppas så på ett plus nu! Känns som om det faktiskt är vår tur nu...

Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017