• skorpio

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej , försök med barn nr 4 här plockade ur min kopparspiral den 18e , hade äl den 30e nu beräknad bim Den 13e mina tidigare barn e födda -02, -04, -12 . Å insåg att jag ej kände mig klar än Hahaha hoppas Jag ej har åldern emot mig, 36(37 i nov) :-/

• skorpio
    Bellebella skrev 2017-08-05 13:27:25 följande:

Hej!

Jag och min sambo har försökt bli gravida nu sedan januari 2017, utan ett plus. Under några dagar har jag nu känt lite molvärk och mild halsbränna, tog ett test idag och har lite svårt att tolka det. Jag vill tro att jag skymtar ett plus men vad tror ni? Det är bim-5 och eftermiddagsurin... vågar inte hoppas!!!

Tycker Ocå jag ser ett svagt streck där
  • skorpio
    Bellebella skrev 2017-08-05 22:01:39 följande:

Kunde inte hålla mig, testade digitalt CB som visade gravid!!!

Grattis
  • skorpio
    Zanda skrev 2017-08-06 11:59:35 följande:

Hejsan! Hoppar gärna in här om jag får? Väntar på plus och har BIM 16/8 och det blir i så fall mitt fjärde barn. Har en tjej född april-12, en kille född mars-14 och en till liten kille född dec-16. Hoppas nu på en vår/sommarbebis-18!

Härligt , då e det fullrulle vid er , försöker med vårt 4e oxå , första försöket Nu , bim den 13e
  • skorpio
    Eliluc skrev 2017-08-06 16:05:25 följande:

Jag har varit så otroligt trött nu idag , kan man få symptom (om det är något alltså ) såhär tidigt ?

Hade du Bim den 15e? Jag den 13e å känner mig oxå sjukt trött å molig i magen, försöker tänka att Nää jag inbillar mig, beror på vädret hehe (fast man hoppas)
  • skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-06 18:04:33 följande:

Jag med o mitt humör är väldigt svajigt. Kanske är inbillning men man hoppas ju på allt haha.

Hehe mmm , känner att de kliar i test fingrarna men får nog vänta lite :-O
  • skorpio
    Zanda skrev 2017-08-06 18:15:09 följande:

Kul att få följas åt här!

När vågar ni testa?! Läste att Clearblue har nåt test nu som funkar 6 dar innan BIM, nån som testat?!

Nej har ej köpt hem nå sånt test, förra graviditet körde jag clearblue , nu har jag köpt nå enkla stickor 8 pack haha
  • skorpio
    Thisdream skrev 2017-08-06 18:32:12 följande:

Japp testade med de förra månaden.. 2 spök sträck :(.. skit besviken.. jag är på försök nr 4 nu och bim om 3 dagar.. har testat idag men tik negativt :(

Kan ännu bli plus , jag plussade jätte sent med min son , å hade blödningar halva graviditeten sen , så Ge ej upp <3
  • skorpio
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:21:51 följande:

Hoppar in lite här, hoppas också på plus i augusti! Är på bim+3 idag, ingen mens, men jag har haft mensvärk i 3 dagar nu. Har vanliga flytningar, svullna bröst (inte särskilt ömma dock) och är illamående.. Vad tror ni?

Har du testat dej?
  • skorpio
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:21:51 följande:

Hoppar in lite här, hoppas också på plus i augusti! Är på bim+3 idag, ingen mens, men jag har haft mensvärk i 3 dagar nu. Har vanliga flytningar, svullna bröst (inte särskilt ömma dock) och är illamående.. Vad tror ni?

Har du testat dej?
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:57:11 följande:

Har inte vågat än!!

:-O du e på Bim+3 testa för tusan Hahaha
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?