• skorpio

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

ÅsaMaria skrev 2017-08-08 20:42:14 följande:

Hoppar också in här. BIM imorgon men jag är lite kluven.. har svullen mage, huvudvärk, sporadiskt och lätt illamående samt börjar bli mer trött jämfört med 1 vecka tillbaka. Önskar innerst inne att jag plussar men bästa vore om det inte blir något. Drog axeln ur led för 2 mån sen. MR visade på behov av stabiliserande operation och läkaren menade på att jag absolut inte får vara gravid (plussar jag så är det så) men vi kan ha lyckats pricka in ÄL innan jag träffade läkaren. Så blir det inget måste jag få glädjas åt er som lyckas plussa (!!!!), invänta operation och sen börja om igen. :)

Men oj , jobbig sits , jag vet en tjej som fick operera gallan Mitt under graviditet, gick jätte bra, helt sjukt att de gick men dagens teknik! (Kanske ej går å jämföra med din op) men håller tummar för de bästa för dej
  • skorpio

Vill oxå göra test , kan inte tänka på annat! Blev medbjuden på fest i helgen , Ee hmm alltså tror vi ej hinner å har tid :-O :p Hahaha va säger man, liksom, vill ju plussa i helgen helst Hahaha

• skorpio

Känner mig helt uppblåst idag , trött å sovit middag :O ont i ryggen , varm känsla, ännu öm i brösten, fick illa mående attack av en tur med bilen till tippen! Helt skumt , har börjat över analyserar folks trådar å alla tester de lägger Ut, jätte kul haha , läste om en tjej som gjorde 3 tester på rad helt chockad att hon plussat, kom på mej själv hur jag låg med världens smile å skratta hoppas vi ocå plussar allihopa , blir spännande, annars tuta å köra inför nästa ÄL :)

• skorpio
    Eliluc skrev 2017-08-08 22:35:10 följande:

Kan man han symtom innan man ens kan plussa ?? Helt sjukt ! Har varit den senaste veckan så otroligt sugen på saltgurka och inlagd gurka ? Aldrig gillat saltgurka ens förut !

Hahaha va gulligt, jag var besatt av de när jag väntade min första flicka
  • skorpio
    Thisdream skrev 2017-08-08 22:42:35 följande:

Bim imon men ikv fick jag Spottings..

Första gången jag blev riktigt riktigt besviken. . För denna månaden hade jag äl på RÄTT sida ( har bara en äggledare).. känner mig helt tom faktiskt.. bara hoppas jag inte behöver vänta 6 månader till innan jag får äl på rätt sida igen...

Bara ge sig på försök nr 5 nu då. Suck

Nää <3
  • skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-08 22:51:28 följande:

Jag var också besatt av saltgurka med min dotter, haha. Fick åka till orienthuset o köpa en 3 liters konservburk med typ persiska inlagda med anis, värsta nojjam på de. Men bättre än typ chokladkaka tänker jag.

Hahahah skrattar ljudligt
  • skorpio

Med sonen var de apelsiner som hägrade,7 om dagen , vägde 4585g när han föddes :-O å yngsta dottern va de bara illa illamående :-P

• skorpio
    Thisdream skrev 2017-08-08 23:04:26 följande:

Jo !. Just nu känns de som att de inte är menat att vi ska ha fler barn.. ( jah vet att jag inte försökt så länge ) men känslan bara är sån. . Problem efter problem och massa smärta.. ( utomkveds och cystor).. hua.. vet inte hur man ska orka faktiskt :') haha

Nej förstår de, men tänk , att en dag plussar du,å allt blir rätt å då e det meningen , Ge inte upp, allt har sin tid, <3
  • skorpio

[quote=77908771][quote-nick]Thisdream skrev 2017-08-08 23:06:17 följande:[/quote-nick]Hahaha va roligt :) med sonen hade jag dille på kokta majskolvar hahaha.. åt de typ 3 gånger om dagen. . Och julmust. Idag gillar jag inte julmust hahahaha.[/quote Nej de där e jobbigt Om man får avsmak på något i samband med graviditet, kan ta några år innan man vågar testa de igen haha

• skorpio
    Eliluc skrev 2017-08-08 23:30:54 följande:

Alltså det måste ju vara något ? Annars har jag väl blivit sugen på det helt plötsligt : - D

Ja de låter ju så hehe
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?