hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Nu under äl veckan så kör vi vartannan dag och på dagen då äl är vad tror ni om det ?
Nu under äl veckan så kör vi vartannan dag och på dagen då äl är vad tror ni om det ?
Hade ägglossning i helgen och sen igårmorse har jag haft ilningar och lite molvärk i magen, har tom ilat i ryggen på vä sida. Kunde knappt sova igår för all fokus låg på ilningen i ryggen jag kände.
Inget jag känt tidigare före BIM, någon annan som känt sådär? Vad kan det vara?
9e försöket nu.. har BIM 2/9.
???????????????????????? tänk om!? Jag vågar inte ens tänka så.. gah!
Hur gör man för att inte tänka på allt detta fram till BIM?
Va hade du för symptom innan du plussa?! :)
Men visst är det? Min man tycker jag är skitjobbig som talar om hur det känns, vad som känns, ägglossningstest hit och dit.
Tack! Jag hoppas innerligt på ett plus också, alla i närheten har blivit gravida på första eller andra försöket - fruktansvärd tråkig känsla varje gång mensen kommer..
Ska försöka hålla mig så nära BIM som möjligt för att testa, har tidigare testat BIM-5 men får se om det går till iaf BIM haha. *kliar i fingrarna*
Har haft molvärk som kommer och går sen äl typ.... hoppas det är ett tecken :)
Kör en till update! Gått in i vecka 7 nu (av vad appar lyckats räkna fram) och imorgon ska vi på vårat första besök på BVC. Ska bli spännande!! Inga tester utan mest information eftersom jag är förstagångsföderska. Oron för MF ligger och gnager smått men är lycklig för varje dag som går! Börjar bli tröttare och känner mig hängig i kroppen då och då, som om en förkylning är påväg men inte kommer.
Tänker på er också! Kom ihåg att slappna av och njut för stunden, stress gör ingen gott. Ditt plus kommer så småningom! <3
Beräknad mens imorn! Är nervös. Men tror mensen kommer... ska nog testa imorn bara för att! Men blir nog en september tråd för mig :(... hade ömma bröst förut som blivit mindre ömma nu, därför kommer nog mensjäveln :/
Vad är det för fel!?
Jag mår fortfarande dåligt molvärk i magen och värk i ryggen som liknar foglossning. Men temp ligger på 37.2 och mensen lyser med sin frånvaro. Jag testade negativt igår.
Jag tog ut min kopparspiral den 4/8 kan det vara de som spökar? Är det någon som kännt så här efter uttag av spiral? Jag är så sjukt trött hela tiden också och gråter för de minsta :(
Prata det med gyn igår men dom avvisade mig och så att jag skulle prata med min vårdcentral igen. Vilket jag gjorde och dom skicka en remiss till gyn. Men kommer ju förmodligen dröja innan jag får en tid antar jag och jag står inte ut! Blir helt knäckt.
Nu verkar jag äntligen fått kläm på det där med ägglossningstest. Skaffade mig en app för att räkna ut ungefär när ägglossningen inträffar. Sen testa några dagar innan, samma tid varje dag (inte morgonurin). Såg ett bra tips om att tejpa upp på ett papper såhär och tycker det ger en tydlig bild. Ville bara dela med mig av detta tips. Det verkar som det bara är för mig att ligga på nu då. :)
Vet inte hur många som är kvar i denna tråden , skriver och ser helt enkelt ; - ) har världens molvärk, hade jag absolut inte alls förra gången , och det är verkligen i tjejmagen och äl har varit , någon av er som haft så ?
Hade du det förra gången ? Eller är det nytt för dig med ? : - )
Sån lycka! Chansade tog test nu på morgonen och det visade gravid på BIM-1. Önskar er alla andra lycka till och hoppas ni plussar snart :D
Jag har sådan molvärk , haft det i flera dagar nu
Tack : - D vill minnas att jag absolut inte hade så förra gången , hållit i sig i flera dagar med
Hallå!
Får man hoppa med här! Skulle ha mens i tisdags men den har inte dykt upp.. och tycker ju testerna borde visa mer om de är positiva
Håller tummarna för Er
Vaknade imorses kl 5 av att jag höll på att kissa ner mig då jag drömde jag gjorde ett cbtest. Såg det som ett tecken så klev upp kl 5 och testade. Utgick från att det skulle visa inte gravid. Men snacka om att pulsen ökade då det visade gravid!!! Har aldrig sett min sambo piggna till så fort på morgonen. Vilken lycka!!!
Har försökt med nr 2 i över ett år om man räknar med mitt utomkveds. Nu är vi utomlands och skulle skippa denna månaden men de visade sig att denna månaden behagade inte mensen dyka upp . Tog ett test här nere på Bim-1 men de visade ingenting.. Men när jag kollade på de senare visade de då svagt två sträck men vågade inte lita på de eftersom de va utom tiden . Testade på Bim och mkt riktigt, inom tiden kom de ett andra sträck *lycklig* . Plussade Bim-5 med första barnet och på Bim med denna.. nu hoppas att ärtan vill stanna kvar och att den sitter på rätt plats... Hade inga symptom alls denna månaden så trodde inte detta. Enda jag kände va halsbränna men de trodde jag berodde på all god stark. Mat.. hahaha