Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Hej, hej!
Här är en till som har bf i maj =) Hoppas det är ok att jag hoppar in i er tråd?
Kul :) hue gammal är första :)? När har du bf :)?
Jag är också gravid med nummer 3 med BF 13/5. Nr 1 och 2 är 6 & 4 år. Har gjort ett antal IVF-försök under drygt ett år för att få nr 3 varav ett slutade med ett tidigt missfall. Jag är snart 40 så missfallsrisken är ju tyvärr hög men har en bra känsla. Någon mer i tråden som kämpat länge eller gjort IVF? Min dotter frågade bara ett bara dagar efter plusset om jag hade en bebis i magen, otroligt att barnen verkar märka sånt!
Jag är också gravid med nummer 3 med BF 13/5. Nr 1 och 2 är 6 & 4 år. Har gjort ett antal IVF-försök under drygt ett år för att få nr 3 varav ett slutade med ett tidigt missfall. Jag är snart 40 så missfallsrisken är ju tyvärr hög men har en bra känsla. Någon mer i tråden som kämpat länge eller gjort IVF? Min dotter frågade bara ett bara dagar efter plusset om jag hade en bebis i magen, otroligt att barnen verkar märka sånt!
Det var så pass tidigt att dom kunde bara se en antydan till hjärtverksamhet så ska tillbaka om två veckor. Men dom kunde se ett foster och gulesäcken så jag håller tummarna för att få se ett tickande hjärta om 2 v :)
Låter jobbigt :( hoppas det värsta snart passerat. än så länge känner jag själv bara lite illamående, inte så att jag måste kräkas mer olust. Förra graviditeten började jag spy i vecka 20 typ, väldigt skumt. Blödig har jag varit sen jag blev mamma, blir rörd av det mesta nu gör tiden :)
Hej, hej!
Här är en till som har bf i maj =) Hoppas det är ok att jag hoppar in i er tråd?
Hej! Vi väntar vårt andra barn nu med bf 13 maj, dock oplanerat då första barnet inte ens är 8 månader än, men såklart blev vi väldigt glada ändå. Hittills har jag bara varit lite illamående på kvällarna och dödstrött vid klockan 17. Förra graviditeten spydde jag från vecka 5 till förlossningen och var inlagd med dropp så jag hoppas verkligen på en bättre graviditet den här gången för vår sons skull!
Så häftigt ändå att gå se minikrabaten. Vilken vecka är du i?