• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • TouchOfRed

BIM -7 idag. Har bara en sån magkänsla att vi lyckats denna månaden. Känner mig gravid. Vet inte om det bara är inbillning för att man vill det så gärna. Kommer bli sjukt besviken om jag får mens denna månaden!

När tror ni jag kan testa mig?

• Mayaaaa
    TouchOfRed skrev 2017-10-21 20:27:42 följande:

BIM -7 idag. Har bara en sån magkänsla att vi lyckats denna månaden. Känner mig gravid. Vet inte om det bara är inbillning för att man vill det så gärna. Kommer bli sjukt besviken om jag får mens denna månaden!

Vad har du för symtom och när blrjade dom i såfall?

Jag är på bim -10 men känner mig inte alls gravid.

Hade mens värk tre dagar efter ägglossnig men inget mer. Hade en sen ägglosning mellan den cykelfag 19 och 20 och har en menscyckel på 31-33 dagar.
  • tempnörden
    tapper skrev 2017-10-21 08:30:55 följande:

Knappt att jag tror det är sant!!!

Grattis till plusset!
  • tempnörden

Är också på bim -7. Tror jag. Känner dock ingenting!
  • tempnörden
    Rödtulpan skrev 2017-10-21 21:44:02 följande:

Fick igår missfall när jag va på jobbet. Önskar alla lycka till.

Så väldigt tråkigt. Jag beklagar verkligen. Hoppas på snabb återhämtning och ny graviditet snart
  • Milou3

Den där känslan brukar sällan ha fel :)

Du kan nog testa redan i morgon med ett känsligt test. Eller i övermorgon!
  • 1213

Men usch vad hemskt... :( kramar till dig!
  • R84

BIM -6 (eller ja.... -5 eftersom det ju nu egentligen är söndag). Brösten ömmar lite, men efter 22-23 försök litar jag inte längre på kroppen när det kommer till symptom. Vi fick bara till det 2 gånger runt ägglossning. Energin att försöka mer fanns liksom inte där. Snart två år av försök har börjat ta ut sin rätt. Trots allt detta pyr ett litet uns av hopp därinne eftersom brösten ömmar.... orkar bara inte bli besviken igen!

• R84

Skickar massa styrkekramar! Har varit med om samma sak och det är sjukt jobbigt när det inträffar på en plats där man liksom måste låtsas som att allt är bra!
Svar på tråden Bim oktober 2017