• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Isathe
    saijda skrev 2017-10-19 06:34:32 följande:

BIM igår ingen mens varken igår, under natten eller nu på morgonen. Riktigt brännande känsla i äggstockarna, molvärk i rygg och mage samt ömma och svullna bröst. Kissar också ofta och ingen matlust. Dessutom blir jag tröttare fortare än vanligt.

Så BIM+1 idag och testerna beställdes igår. Hoppas de hinner komma innan helgen och att man lyckades bli gravid på första försöket ;0

Ååå spännande!! Du verkar ju ha många symtom också. Jag har inte en känning i brösten och de är lite skrämmande då alla verkar få det vid pluss.

Är idag på BIM+5-6 något sånt, mensen beräknad till i fredags eller lördags. Ska testa imorgon igen....
  • tapper
    saijda skrev 2017-10-19 06:34:32 följande:

BIM igår ingen mens varken igår, under natten eller nu på morgonen. Riktigt brännande känsla i äggstockarna, molvärk i rygg och mage samt ömma och svullna bröst. Kissar också ofta och ingen matlust. Dessutom blir jag tröttare fortare än vanligt.

Så BIM+1 idag och testerna beställdes igår. Hoppas de hinner komma innan helgen och att man lyckades bli gravid på första försöket ;0

Håller tummarna! Hade inte kunnat vänta med test om jag vore du haha. Jag har BIM på tisdag, ska försöka hålla mig från att testa innan men är ju så svårt!
  • tapper
    Isathe skrev 2017-10-19 07:43:31 följande:

Ååå spännande!! Du verkar ju ha många symtom också. Jag har inte en känning i brösten och de är lite skrämmande då alla verkar få det vid pluss.

Är idag på BIM+5-6 något sånt, mensen beräknad till i fredags eller lördags. Ska testa imorgon igen....

Vad spännande!! Håller tummarna! Jag har känt lite symtom men inte mycket i brösten som de flesta andra så är själv lite orolig. Samtidigt så är väl alla symtom lite olika på olika personer. Finns fortfarande hopp!
  • Ungmensäker

Har bim nästa torsdag så alltså bim-7 idag. Testade igår bara för att jag inte kan hålla mig, var såklart negativt. När skulle ni vågat testa? Jag har någon känsla i mig som säger att det gick denna gången, för när vi hade sex under min ägglossning så gjorde det sååå ont i min högra äggstock hela sexet. Har aldrig känt så innan så tror att vi prickade helt rätt iallafall! Har varit yr, mått illa och varit trött sen ägglossningen. När hade ni vågat testa igen??

• 1213
    Ungmensäker skrev 2017-10-19 08:30:17 följande:

Har bim nästa torsdag så alltså bim-7 idag. Testade igår bara för att jag inte kan hålla mig, var såklart negativt. När skulle ni vågat testa? Jag har någon känsla i mig som säger att det gick denna gången, för när vi hade sex under min ägglossning så gjorde det sååå ont i min högra äggstock hela sexet. Har aldrig känt så innan så tror att vi prickade helt rätt iallafall! Har varit yr, mått illa och varit trött sen ägglossningen. När hade ni vågat testa igen??

Jag känner mig också så säker men testade idag på BIM-3 och det var negativt :( Så har inte så mycket hopp kvar men ska testa på lördag igen (BIM-1).

Hoppas du får ditt plus om några dagar :)
  • Ungmensäker
    1213 skrev 2017-10-19 08:52:47 följande:

Jag känner mig också så säker men testade idag på BIM-3 och det var negativt :( Så har inte så mycket hopp kvar men ska testa på lördag igen (BIM-1).

Hoppas du får ditt plus om några dagar :)

Tack! Detsamma, hoppet är inte ute än ju! Fick MF i juni och plussade då på bim+5 (negativt alla andra dagar innan). Var supersvagt men ändå där. Fick MF sen i v.6 ungefär.

Vilket försök är du på ovh hur gammal är du?
  • Isathe

Jaha, då tog jag nu ett nytt test....
    Som såklart var negativt, man blir ju lite deppig faktiskt!! BIM+5-6 och 5+1 om de hade varit något...

• 1213
    Ungmensäker skrev 2017-10-19 12:45:43 följande:

Tack! Detsamma, hoppet är inte ute än ju! Fick MF i juni och plussade då på bim+5 (negativt alla andra dagar innan). Var supersvagt men ändå där. Fick MF sen i v.6 ungefär.

Vilket försök är du på ovh hur gammal är du?

Jag är 20 år och på försök 1 så förväntar mig inte att bli gravid direkt även om man hoppas!

Hur gammal är du och vilket försök är du på? :)
  • Förstabarnet96

Hej. Hoppar in i den här tråden! Är 21 år och är på andra försöket. Ägglossning 10-11/10 och Bim på söndag 22/10 enligt min app.. tog test idag som var negativt.. har haft som träningsvärk i nedre delen av ryggen hela veckan, någon mer som har det?

• 1213
    Förstabarnet96 skrev 2017-10-19 13:51:40 följande:

Hej. Hoppar in i den här tråden! Är 21 år och är på andra försöket. Ägglossning 10-11/10 och Bim på söndag 22/10 enligt min app.. tog test idag som var negativt.. har haft som träningsvärk i nedre delen av ryggen hela veckan, någon mer som har det?

Åh jag har också BIM den 22/10 och testade negativt idag! Är 20 år och på första försöket. Vi får hålla tummarna för varandra nu!
Svar på tråden Bim oktober 2017