Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hur går det kia82? Känns som att du kommer bli först bland oss alla om dina känningar fortsätter :)
Vad spännande att det börjar närma sig. Vad mycket "symptom" vissa har :D
Med första minns jag inga ilningar förrän sista dagen/veckan. Denna är fixerad nu o det ilar ner i ljumskarna o fiffi flera ggr per dag. Ilar det för er? Är precis som att den kmr åt nerver. Magen känns tung men inga andra tecken. Hen får gärna komma tidigt, har så ont av foglossning!
Har tryck och ilningar neråt och drabbades nyss av lite lätt panik, så rädd att vi inte ska hinna in i tid. Har ont i ryggen som bara den och vill bara gå och lägga mig och gråta en skvätt.
Med första minns jag inga ilningar förrän sista dagen/veckan. Denna är fixerad nu o det ilar ner i ljumskarna o fiffi flera ggr per dag. Ilar det för er? Är precis som att den kmr åt nerver. Magen känns tung men inga andra tecken. Hen får gärna komma tidigt, har så ont av foglossning!
Spännande, här verkar det hända grejer.
Själv känner jag mkt mera i magen än förra gången då hade jag inga sammandragningar knappt eller mensvärk. När set väl började kännas ngt så startade förlossningen.
Den här gången känner jag massor. Onda sammandragningar, ibland är det bajs magen som ställer till det och en del molande.
Jag har bara 1 1/2 vecka kvar på jobbet, sen ska jag packa bebisväska och skriva förlossningsbrev.
Ja precis :) vilka papper tänker du på, förlossningsbrevet? Ja, får hoppas det är så :)
Mm, tycker det var konstigt, brukar ju vara så att det är dit man ska höra av sig när sånt händer. Jo, hon rör sig lite när jag lägger mig på sidan, men det är fortfarande betydligt färre rörelser än jag brukar känna, det är det som gör mig orolig. Men får se hur det känns ikväll helt enkelt.
Åh vad skönt att lillen har vänt på sig. :) Slippa oroa sig över det. Jag skrev förlossningsbrevet för flera veckor sen och packade väskan i vecka 30. Man vet aldrig vad som kan hända och jag som jobbar på akuten är väldigt van med att se olika händelser och därför är jag alltid väl förberedd.
Har lite småsaker kvar att packa så som kamera, laddare och nånting att äta. Kompisar tipsar om att laga matlådor som vi fryser ner och packar ner i väskan när det är dags att åka in. Då får dom tina i kylen på förlossningen. Förmodligen kommer jag inte ens kunna äta nåt med tanke på smärtan, men man vet ju inte om det drar ut på tiden (förstföderska). Och jag vill inte att maken ska lämna mig själv ifall man ska handla från kiosken/restaurangen för det är en bit att gå dit.
Men nu är det inte länge kvar innan sötnosarna är hos oss och myser! :) Nu vill jag se vad det är för krabat som gömmer sig där inne!
Spännande, här verkar det hända grejer.
Själv känner jag mkt mera i magen än förra gången då hade jag inga sammandragningar knappt eller mensvärk. När set väl började kännas ngt så startade förlossningen.
Den här gången känner jag massor. Onda sammandragningar, ibland är det bajs magen som ställer till det och en del molande.
Jag har bara 1 1/2 vecka kvar på jobbet, sen ska jag packa bebisväska och skriva förlossningsbrev.
Alla papper med blodgrupp och såna saker, sen tänkte jag skriva ihop ett eget förlossningsbrev idag ifall de drar igång innan ja hunnit skriva nått hos bm..
Hue kändes det med rörelserna igår?? <3