Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Börjar också bli lite nojjig för allt inför förlossningen, Hoppas de känns bättre efter aurora nästa vecka. Direkt efter min sista förlossning sa personalen ?nästa barn hade jag suttit i väntrummet dom 2 sista veckorna? för att de gick fort. Blev ju inte alls nojjig av det.. min bm har i Alla fall gjort en stor rödmarkering i min journal så när jag ringer förlossningen så ska ja få komma in direkt oavsett hur regelbundna värkarna är.. är ni laddade för förlossningen? Man vill ju inget hellre än att träffa den lilla nu <3
Börjar också bli lite nojjig för allt inför förlossningen, Hoppas de känns bättre efter aurora nästa vecka. Direkt efter min sista förlossning sa personalen ?nästa barn hade jag suttit i väntrummet dom 2 sista veckorna? för att de gick fort. Blev ju inte alls nojjig av det.. min bm har i Alla fall gjort en stor rödmarkering i min journal så när jag ringer förlossningen så ska ja få komma in direkt oavsett hur regelbundna värkarna är.. är ni laddade för förlossningen? Man vill ju inget hellre än att träffa den lilla nu <3
Tack för alla svar! Det gick jättebra, flödet och fostervattenmängden var helt normala. Bebisen ligger runt 10% under genomsnittet, men det är ju inom normalspannet så det fanns ingen anledning till oro enligt bm. Hon tittade väldigt länge på magen, så jag hann bli rejält orolig, men det var bara svårt att få en bra vinkel tydligen. Jätteskönt!
Vad har ni haft för hjärtljud under era besök och vet ni vad ni ska få för kön? Många av mina nära och kära "tror" på det där med att bebisens hjärtljud i magen visar vilket kön det är - att under 140 så är det en pojk och över 140 så är det en flicka. Bara intressant att se hur väl det stämmer överens med oss här inne :D
Vad har ni haft för hjärtljud under era besök och vet ni vad ni ska få för kön? Många av mina nära och kära "tror" på det där med att bebisens hjärtljud i magen visar vilket kön det är - att under 140 så är det en pojk och över 140 så är det en flicka. Bara intressant att se hur väl det stämmer överens med oss här inne :D
Hjärtljuden stämmer inte på mig, jag väntar en tjej och det har legat under 140 på de två senaste besöken.
Släpper slempropp varenda dag, tänk om man kunde få slippa att gå över för en gångs skull.
Stämmer nog med magen. Dock inte med hjärtljud. Mina har legat högt. Mellan 145-160
Magen är mer rätt fram.
Samma mått som mitt förstfödda barn så det blir nog en 3 kg ??
Hur har ni det med sömnen?
Jag la mig 22.30 igår, vaknade och var på toaletten kl 00.30 02.00 och 04.00. Sedan kl 04.00, alltså i 1,5 h har jag legat klarvaken. Jag blir tokig, t.o.m bebis sover!! Mår illa som bara den och igår fick jag ett tryck i magen som jag inte haft tidigare så kroppen börjar att förbereda sig allt mer.