• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Dalkullan92

Vad roligt att så många har hittat hit :)

Tänkte breätta lite om mig själv.

Jag 25 år sambo 31 år

Försökt skaffa barn i 1.5 år. Har 2 missfall i bagaget. Ett i v 10 och v 19. Senaste i slutet på juni. Så blev iaf gravid på andra försöket efter sista ma. Så hoppas på de bästa nu :)

Har nu bf 2 juni såg jag nu :)

• Simone
    Dalkullan92 skrev 2017-09-25 10:41:35 följande:

Vad roligt att så många har hittat hit :)

Tänkte breätta lite om mig själv.

Jag 25 år sambo 31 år

Försökt skaffa barn i 1.5 år. Har 2 missfall i bagaget. Ett i v 10 och v 19. Senaste i slutet på juni. Så blev iaf gravid på andra försöket efter sista ma. Så hoppas på de bästa nu :)

Har nu bf 2 juni såg jag nu :)

24 år och sambon 28.

Vi har en trotsig tjej på snart 2 år... blev gravid på andra försöket och fick sen konstaterat ma i slutet av juni, blev gravid nu igen efter en ägglossning. Bf 3 juni :)
  • caroline1986

Hej på er!! Här är en till som plussat idag, bf 9 juni om det stämmer ???? har en ettåring sen innan. Är med i en fb grupp sen sonen blev nybakad och vi skriver fortfarande i den o är över 70 st, delar med oss om allt. Skulle ni vilja ha en sådan för oss bf juni 2018??

• caroline1986

Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.

Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????

• Simone
    caroline1986 skrev 2017-09-25 14:45:51 följande:

Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.

Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????

Vad roligt! Jag är gärna med! Heter Jennifer Gustafson. Har ljusbrunt hår på bilden och så är det en röd matstol i bakgrunden :)
  • Dalkullan92
    caroline1986 skrev 2017-09-25 14:45:51 följande:

Jag vill gärna vara med i den gruppen. :) har skickat meddelande till dig
  • Fagelfri
    caroline1986 skrev 2017-09-25 14:33:11 följande:

Hej på er!! Här är en till som plussat idag, bf 9 juni om det stämmer ???? har en ettåring sen innan. Är med i en fb grupp sen sonen blev nybakad och vi skriver fortfarande i den o är över 70 st, delar med oss om allt. Skulle ni vilja ha en sådan för oss bf juni 2018??

Hej! Grattis till plus! Måste fråga: vad för test har du använt? Har bim på söndag men vet inte när jag kan testa?
  • Elmala

Hej! Jag har också precis plussat och har bf 1 juni! Har en son som är 1,5.

• Villblimama
    FruganD skrev 2017-09-23 20:06:22 följande:

BF 2 juni här med femte barnet <3

Mår bra, lite trött och lite illamående till och från. Dörsöker njuta nu, för om ett par veckor ligger garanterat däckad med gravt illamående och kräkningar * 10/dag, i alla fall om jag ska må som jag gjort med tre senaste barnen....

helt sjukt egentligen att vi gör om detta en gång till... men längtar så <3

Vi har sedan tidigare barn födda 2002, 2005, 2008 och i maj 2017 fick vi en liten sladdis. Så om allt går vägen kommer det bli 13 månader mellan fyran och femman!

Å fy din stackare! Det låter verkligen inte kul! Hoppas det blir något lindrigare denna gång!
  • FruganD
    Villblimama skrev 2017-09-25 19:11:54 följande:
    Å fy din stackare! Det låter verkligen inte kul! Hoppas det blir något lindrigare denna gång!
    Ja det får vi hoppas :) Har inga större förväntningar om det men men :D

Igår berättade vi för de stora barnen - våran största blev ARG och tyckte minsann att räcker med syskon ;) Lugnade sig dock när vi berättade att vi ska bygga ett Attefalls-hus till henne innan bebisen kommer :D Då blev hon glad igen ;)
    De andra två blev ÖVERLYCKLIGA och hade svårt att komma till ro och somna.
    Underbart att få dela ännu en graviditet med stora syskon <3

Jag är också gärna med i facebook-gruppen :)
Svar på tråden Bf juni 2018