Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Vad roligt att så många har hittat hit :)
Tänkte breätta lite om mig själv.
Jag 25 år sambo 31 år
Försökt skaffa barn i 1.5 år. Har 2 missfall i bagaget. Ett i v 10 och v 19. Senaste i slutet på juni. Så blev iaf gravid på andra försöket efter sista ma. Så hoppas på de bästa nu :)
Har nu bf 2 juni såg jag nu :)
Vad roligt att så många har hittat hit :)
Tänkte breätta lite om mig själv.
Jag 25 år sambo 31 år
Försökt skaffa barn i 1.5 år. Har 2 missfall i bagaget. Ett i v 10 och v 19. Senaste i slutet på juni. Så blev iaf gravid på andra försöket efter sista ma. Så hoppas på de bästa nu :)
Har nu bf 2 juni såg jag nu :)
Hej på er!! Här är en till som plussat idag, bf 9 juni om det stämmer ???? har en ettåring sen innan. Är med i en fb grupp sen sonen blev nybakad och vi skriver fortfarande i den o är över 70 st, delar med oss om allt. Skulle ni vilja ha en sådan för oss bf juni 2018??
Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.
Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????
Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.
Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????
Hej på er!! Här är en till som plussat idag, bf 9 juni om det stämmer ???? har en ettåring sen innan. Är med i en fb grupp sen sonen blev nybakad och vi skriver fortfarande i den o är över 70 st, delar med oss om allt. Skulle ni vilja ha en sådan för oss bf juni 2018??
Hej! Jag har också precis plussat och har bf 1 juni! Har en son som är 1,5.
BF 2 juni här med femte barnet <3
Mår bra, lite trött och lite illamående till och från. Dörsöker njuta nu, för om ett par veckor ligger garanterat däckad med gravt illamående och kräkningar * 10/dag, i alla fall om jag ska må som jag gjort med tre senaste barnen....
helt sjukt egentligen att vi gör om detta en gång till... men längtar så <3
Vi har sedan tidigare barn födda 2002, 2005, 2008 och i maj 2017 fick vi en liten sladdis. Så om allt går vägen kommer det bli 13 månader mellan fyran och femman!