Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.
Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????
Hej... gravid med nr3 ???? Har en tjej på 8år och en kille på 6år. Lite läskigt är det. Är så länge sen man gjorde detta ????
Nu går det vägen! Grattis!
Vilken vecka har du fått mf i förut ?
Ja vi kommer också vänta att berätta. Är i vecka 5. Inte så många symptom än bara lite molvärk... Har haft jobbig foglossning med båda så räknar med det denna gången också.
Hur mår du?
Hej
Jag är beräknad den 1 juni. :)
Mår toppen och har inga direkta gravidsymtom än sålänge. Har en dotter som fyller 6 år om ett par veckor. Min sambo och jag har vart tillsammans i över 5 år nu. :) Detta är vårt första försök. Hade mens i augusti å började då med ppiller men slutade direkt vi bestämde om för barn vilket var 14 dagar piller ätande. Hade ägglossning just i samband med slutandet å nästan 2 veckor efter fick jag plus på stickan. Helt galet. :) ångrar mig så att jag ens började med ppillerna. Var cerazette. Men vi hade sagt längre fram att starta bebisverkstaden. Men så kände vi att nej varför ska vi vänta mer. :)
Vart bor ni alla? :)