Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej! Jag hoppar gärna med här! Testade positivt 25/9 på äl+9 med beräknat 8 juni :)
Har testat varje dag sedan dess :'D kan knappt tro att jag är gravid, men idag har jag bestämt mig för att sluta testa, man blir ju galen :)
Tredje försöket på andra barnet, har en son som blir 3 år snart.
Kul att följas åt!!
Är väldigt många som vill vara med i gruppen på fb super kul Verkligen, dock har jag svårt o hitta många av er då ni har så vanliga efternamn haha, så ni som vill vara med sök på mitt namn på fk o skriv pm finns nämligen bara en Caroline hellerfelt, så ses vi gruppen o pratar mer där
Hej!
Grattis till alla som plussat. Här är en till. Om allt går bra kommer vår nr 3 i början på juni.
Har en tjej som blir 6 i december och en pojke som blir 4 i januari sedan tidigare och bor i Lund.
Några fler från Skåne här?
Här är en till! Väntar mitt andra barn i början på Juni. 29 år från Stockholm. ????
Hej! Gravid med första barnet beräknat till 7 juni. Har två mf och ett ma i bagaget senaste året så nu håller vi alla tummar. Denna graviditet äter jag trombyl i hopp om att det ska hjälpa :)
Hej... gravid med nr3 ???? Har en tjej på 8år och en kille på 6år. Lite läskigt är det. Är så länge sen man gjorde detta ????
Vill gärna vara med i Facebook gruppen men hittar den inte
Vill gärna vara med i Facebook gruppen men hittar den inte