• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • SötaSarah
    FruganD skrev 2017-09-25 19:19:14 följande:
    Ja det får vi hoppas :) Har inga större förväntningar om det men men :D

Igår berättade vi för de stora barnen - våran största blev ARG och tyckte minsann att räcker med syskon ;) Lugnade sig dock när vi berättade att vi ska bygga ett Attefalls-hus till henne innan bebisen kommer :D Då blev hon glad igen ;)
    De andra två blev ÖVERLYCKLIGA och hade svårt att komma till ro och somna.
    Underbart att få dela ännu en graviditet med stora syskon <3

Jag är också gärna med i facebook-gruppen :)
    Sambons äldsta kommer inte heller bli glad, 4 småsyskon än så länge...... Hon bor dock i en stuga nu men nu har vi sålt huset, får se om vi hittar ett nytt hus med stuga på gården annars får vi ockås bygga ett :) Inte så lätt hitta ett hus som har 7 sovrum heller liksom .

Kommer ni bygga in med toa o allt där ute?
    Leon 110629 ♥ Love 150905 ♥ BF juni 2018
  • pernilla92

Plussade igår :) BF 7 juni enligt NC. Kissnödig var o varannan timme i princip och lite molande värk i magen. Trodde det var mensen som var på G, men den dök inte upp ;) sen har jag ett extreeemt sig efter pizzasallad sedan ca 2 veckor tillbaka xD

• Respan

Plussade idag på bim-5 på 4:e försöket efter missfallet i våras. Bf 12 juni :)

• lilaemma
    pernilla92 skrev 2017-09-28 18:28:31 följande:

Plussade igår :) BF 7 juni enligt NC. Kissnödig var o varannan timme i princip och lite molande värk i magen. Trodde det var mensen som var på G, men den dök inte upp ;) sen har jag ett extreeemt sig efter pizzasallad sedan ca 2 veckor tillbaka xD

Grattis och välkommen!
  • lilaemma
    Respan skrev 2017-09-28 21:37:27 följande:

Plussade idag på bim-5 på 4:e försöket efter missfallet i våras. Bf 12 juni :)

Grattis och håller tummarna för att allt går bra nu!
  • Mymlan1986

Hej! Hoppar in i tråden, jag plussade i dag BF 9/6 :) BIM +1. Andra barnet. Mitt första kom i Maj 2016
    När gruppen fylls på kanske vi ska göra en hemlig Facebookgrupp? Jag är med i en med min första och det är jättekul att följa alla och lite enklare att lära känna folk i gruppen

• Angel89
    Mymlan1986 skrev 2017-09-29 07:09:54 följande:

Hej! Hoppar in i tråden, jag plussade i dag BF 9/6 :) BIM +1. Andra barnet. Mitt första kom i Maj 2016

När gruppen fylls på kanske vi ska göra en hemlig Facebookgrupp? Jag är med i en med min första och det är jättekul att följa alla och lite enklare att lära känna folk i gruppen

Grattis och välkommen. Det finns redan en Facebook grupp. Kolla svaren i tidigare hör.
  • MaTik

Är det bara jag som sover pissdåligt? Jag drömmer stressade drömmar om blödningar, att barnmorskan inte hittar några hjärtljud, osv. Förstår ju att detta grundar sig i oro för ett till missfall. Sen vaknar jag för att jag behöver kissa mitt i natten (vilket jag aldrig gör annars) och har svårt att komma till ro igen. 

• Mayday85

Hej alla!!

Gravid med första barnet på första riktiga försöket.

Mf i juli och hoppas att mini vill stanna där inne denna gången ?

• Mayday85
    MaTik skrev 2017-09-29 08:31:55 följande:

Är det bara jag som sover pissdåligt? Jag drömmer stressade drömmar om blödningar, att barnmorskan inte hittar några hjärtljud, osv. Förstår ju att detta grundar sig i oro för ett till missfall. Sen vaknar jag för att jag behöver kissa mitt i natten (vilket jag aldrig gör annars) och har svårt att komma till ro igen. 

Du är vi 2. Trodde inte att jag skulle känna sån oro :(
Svar på tråden Bf juni 2018