Bf juni 2018
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
[quote=78139821][quote-nick]evve88 skrev 2017-10-27 20:34:20 följande:[/quote-nick]Samma här! Illamående konstant, fruktansvärt.. funkar lergigan comp bättre än postafen? Blir ju så otroligt trött av postafen så man knappt kan vara vaken och de går ju inte när man ska ta hand om en 2 åring... hoppas du mår bättre snart <3[/
Tack, önskar dig detsamma!
Tycker nog de funkar lite bättre än postafen. Jag går upp och kräks på morgonen. Äter lite fil med banan och tar en tablett. Lämnat på föris och sen framåt kl 10 börjat illamåendet kännas hanterbart. Börjar må illa bortåt kl 13. Tar ny tablett och klarar mig fram till 16. Sen slår illamåendet till med kräkningar under kvällen. Tror jag skulle behöva ta ytterligare en tablett på kvällen men har just nu utskrivet 2 om dagen.
Be om att få utskrivet och testa.
Glömde svara på allt såg jag :)
Ja, en son som är två år :)
Jag hänger på er :) har bf 5/6 :)
Hej, jag är beräknad att föda 28 juni :)) Ser såå framemot det!
Jag är i v. 6 nu..ha haft molnvärk fram till 4 dagar sen..Nu känner jag ingenting alls!! Känns som jag inte ens är gravid mer. Har börjat bli orolig :/ Någon annan som känner igen sig?
Någon som varit gravid innan och kommer ihåg vilka symptom du haft under v 6?
Hej, jag är beräknad att föda 28 juni :)) Ser såå framemot det!
Jag är i v. 6 nu..ha haft molnvärk fram till 4 dagar sen..Nu känner jag ingenting alls!! Känns som jag inte ens är gravid mer. Har börjat bli orolig :/ Någon annan som känner igen sig?
Någon som varit gravid innan och kommer ihåg vilka symptom du haft under v 6?
Sitter btw på ett tåg och kan enkelt konstatera att gravidillamående + tågåkande är en väldigt väldigt dålig idé. :@
Hej! Ska till bm den 14e november, är i v9 8+5 nu & har typ inga känningar alls, de är mer att jag är lite yr & svullen ???? hade för någon vecka sen att jag mådde illa varje morgon & spydde någon dag, är väldigt pigg av mig & rör på mig både ute & går & går hela tiden på jobbet så kan det bero på det? Hoppas det inte är något negativt iaf. För jag är jätteglad & min kille också! ????
Har du inte känt några symtom på 4 dagar? Säkert ingen fara men jag skulle ändå ringa och be om ett vul för att slippa oron. Symtomen kommer och går för mig men mest att jag inte känner symtom någon förmiddag och så kommer det tillbaka. Det har inte varit borta hela dagar.