Bf juni 2018
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Ok! Är du illamående hela dagen? Håller tabletten hela dagen?
Jag klarar mig utan att kräkas men är ju som att gå runt med värsta bakfyllan hela dagarna, så segt. Jag äter med mest hela tiden och är inte heller så sugen på mat. Förutom ibland, som en blixt från klar himmel så kommer det typ att jag måste ha lasagne NU! Haha. Så konstigt. Ja man lär gå upp en hel del tror jag. Men ja, allt som får illamåendet att försvinna är välkommet :)
Var det du som åt postafen? Funkar det bra? Jag blir knäpp på detta illamåendet. Nu är det dygnet runt... tur man har soffa på rummet på jobbet annars hade jag aldrig kunnat gå hit nu.. :)
Ultraljudet idag gick bra! :D 7+4 som jag själv beräknat stämde exakt och hjärtat tickade på fint :) sån lättnad!
Ultraljudet idag gick bra! :D 7+4 som jag själv beräknat stämde exakt och hjärtat tickade på fint :) sån lättnad!
Helt galet.
Gick in i vecka 11 idag :)
Ska på inskrivning idag oxå.
Illamåendet har slagit tillbaka med dubbel stryka som innan.
Mindre kul,men så värt det :)
Längtar tills kub testet. Men är ändå så sjukt nervös över det.
Hur mår ni andra?
Första gången för mig på en sån här tråd.
Jag och sambon har bf 19/6 enligt appen. Detta är ivf nr 2, den förra blev ett tidigt missfall (v3-4).
Vi var på vul 30/10 och fick se en liten filur med hjärtaktivitet men läkaren sa att den troligtvis är för liten för att klara sig, hon sa att den var ungefär en halv cm, den borde vara det dubbla. Nån annan som varit med om detta?
Än så länge har jag inte haft nån blödning och jag har massor av symtom: trötthet, förstoppning, humörsvängningar, ömma bröst...
Jag försöker hålla modet uppe. Det kan ju vara en liten person även om både sambon och jag är av "normalstorlek"
Eller?
Det blir ingen midsommarbebis för oss. Vul idag 9+0 och inget hjärta som slår längre. Kunde urskilja dess huvud och kropp trots att den bara vuxit till lite drygt 2cm. Snyft...
Tack
Hoppar in här. Bf till midsommar. Varit på ul och allt såg bra ut. Men vågar inte riktigt ropa hej än, då vi hade missfall precis innan. Blev gravid direkt efter.
Jag hoppas det går vägen denna gång.