Bf juni 2018
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Har du inte känt några symtom på 4 dagar? Säkert ingen fara men jag skulle ändå ringa och be om ett vul för att slippa oron. Symtomen kommer och går för mig men mest att jag inte känner symtom någon förmiddag och så kommer det tillbaka. Det har inte varit borta hela dagar.
Nej inget alls..bara lite illamående. Men ingen molnvärk eller annan symptom. Tror du att jag bara kan få en vul sådär? känns som barnmorskorna försöker ge en vul så tidigt..
Hej, jag är beräknad att föda 28 juni :)) Ser såå framemot det!
Jag är i v. 6 nu..ha haft molnvärk fram till 4 dagar sen..Nu känner jag ingenting alls!! Känns som jag inte ens är gravid mer. Har börjat bli orolig :/ Någon annan som känner igen sig?
Någon som varit gravid innan och kommer ihåg vilka symptom du haft under v 6?
[quote=78146470][quote-nick]donaR skrev 2017-10-30 13:01:08 följande:[/quote-nick][/quote]
Man ser knappt inget på vul så tidigt så det kommer nog vara oerhört svårt att tjata sig till..
Ja det är ju så segt! Nu har min molvärk nästan avtagit. De senaste dagarna så känns det typ inte alls. Visst är trött, hungrig och har liiiite känningar i bröstvårtorna men är ändå nojjig att det typ slutat växa i och med att "växtvärken" försvinner. Gah.. om man ändå slapp oroa sig.. :)
Wiiihooo är så himla glad.
Var precis på vul.
VAr så himla nervös då jag har ett ma i bagaget (aug)
Gjorde vul i vecka 5+6 denna gång och då syntes inte mer än en fostersäck och en gulekropp.
Nu fick jag äntligen se en liten kyckling på 18mm med starkt tickande hjärta. Lyckan är total.
Blev framflyttad 1 vecka oxå :)
Så är i v 8+3 ungefär idag.
BF 11/6-18 (;
Ringde precis mvc och bokade tid för inskrivning och blodprov för kub testet.
Nu känns allt på riktigt och jag kan andas lite grann :)
Bjuder på en bild
Wiiihooo är så himla glad.
Var precis på vul.
VAr så himla nervös då jag har ett ma i bagaget (aug)
Gjorde vul i vecka 5+6 denna gång och då syntes inte mer än en fostersäck och en gulekropp.
Nu fick jag äntligen se en liten kyckling på 18mm med starkt tickande hjärta. Lyckan är total.
Blev framflyttad 1 vecka oxå :)
Så är i v 8+3 ungefär idag.
BF 11/6-18 (;
Ringde precis mvc och bokade tid för inskrivning och blodprov för kub testet.
Nu känns allt på riktigt och jag kan andas lite grann :)
Bjuder på en bild
Åhhh Gud vad skönt för dig :))) Stort grattis!!
Måste bara fråga dig..vad hade du för symptom v6-7. Jag är i v6 (5+4) och har inte något synptom förutom ömma bröst (haft sen v4), lite illamående på morgonen men inte så man spyr och uppsvälld mage (gasig typ????)
Fråga till er som mår illa.. Mår ni illa hela tiden eller är det en viss tid på dagen som det är värst? Jag har mått illa på förmiddagarna, men sen är eftermiddagarna lugna, speciellt idag. Jag blir såklart orolig och tänker att nåt är fel... Fick missfall i augusti, över en natt så var alla symtom puts väck och två dagar senare började jag blöda. Så är därför väldigt, väldigt orolig nu :(