Bf juni 2018
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Känner inte av att jag blivit andfådd, men däremot blir jag täppt i näsan lite då och då under dagen. Minns att det kickade igång nån gång i ungefär samma tid förra gången och höll i sig resten av graviditeten.
Vi har BF 5/6 och har fått förmånen att redan ha fått höra hjärtat på den lilla kotten där inne trots att hen bara var 1,3cm..
Helt otroligt!
Nu kanske några undrar hur det är möjligt men vi har lyckats bli gravida via IVF (provrörsbefruktning) för andra gången och var på ett tidigt ultraljud för någon vecka sen. Så förhoppningsvis får vår dotter som i dagarna blir 4år ett syskon till sommaren..
Första gången för mig på en sån här tråd.
Jag och sambon har bf 19/6 enligt appen. Detta är ivf nr 2, den förra blev ett tidigt missfall (v3-4).
Vi var på vul 30/10 och fick se en liten filur med hjärtaktivitet men läkaren sa att den troligtvis är för liten för att klara sig, hon sa att den var ungefär en halv cm, den borde vara det dubbla. Nån annan som varit med om detta?
Än så länge har jag inte haft nån blödning och jag har massor av symtom: trötthet, förstoppning, humörsvängningar, ömma bröst...
Jag försöker hålla modet uppe. Det kan ju vara en liten person även om både sambon och jag är av "normalstorlek"
Eller?
Hoppar in här med, är i vecka 11 (10+0) med bf 7.6
Vi väntar vårt andra barn, har en tjej på 1år och tre månader. Denna graviditet känns precis som den förra, inget illamående bara extrem trötthet och väldiga humörsvängningar.
Första gången för mig på en sån här tråd.
Jag och sambon har bf 19/6 enligt appen. Detta är ivf nr 2, den förra blev ett tidigt missfall (v3-4).
Vi var på vul 30/10 och fick se en liten filur med hjärtaktivitet men läkaren sa att den troligtvis är för liten för att klara sig, hon sa att den var ungefär en halv cm, den borde vara det dubbla. Nån annan som varit med om detta?
Än så länge har jag inte haft nån blödning och jag har massor av symtom: trötthet, förstoppning, humörsvängningar, ömma bröst...
Jag försöker hålla modet uppe. Det kan ju vara en liten person även om både sambon och jag är av "normalstorlek"
Eller?
Hoppar in här med, är i vecka 11 (10+0) med bf 7.6
Vi väntar vårt andra barn, har en tjej på 1år och tre månader. Denna graviditet känns precis som den förra, inget illamående bara extrem trötthet och väldiga humörsvängningar.
Igår var det VUL och jag fick se ett hjärta slå :) så skönt! Trodde vi var i 7+4 igår men var 7+2. Nu kan man slappna av lite iallafall.
Välkomna ni som nyss hittat hit :)
Känner inte av att jag blivit andfådd, men däremot blir jag täppt i näsan lite då och då under dagen. Minns att det kickade igång nån gång i ungefär samma tid förra gången och höll i sig resten av graviditeten.
Var det du som åt postafen? Funkar det bra? Jag blir knäpp på detta illamåendet. Nu är det dygnet runt... tur man har soffa på rummet på jobbet annars hade jag aldrig kunnat gå hit nu.. :)