Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Tack snälla! Den äldsta blir 5 nu i november och yngsta 3 i december :) Har du barn sedan tidigare?
Jag vill också gå med i gruppen på fb , vem hade den ?
Jag vill också gå med i gruppen på fb , vem hade den ?
Jag ska dit 14/11 :)
Ja det kanske skedde tidigare elelr så är du hög hormonare
Jag har bf 8/7 enligt bm.. tredje barnet :) är det första för dig ?
Kommer ni alla gå över till fb gruppen eller är det någon som kommer stanna kvar här? Jag känner att jag hellre stannar här av personliga skäl :) Men vore ju roligt om någon mer stannar kvar och tråden inte dör ut :) hur tänker ni andra? :)
Någon som tempar nu efter att ni plussat? Min temperatur har legat högt men var låg i morse. Under linjen. Blir så klart nervös för missfall. Har visserligen sovit sämre de senaste två nätterna så jag hoppas att det beror på det. Jag har fortfarande kvar ömheten i brösten.
Någon som har erfarenhet av temperaturvariationer under tidig graviditet?
Kommer ni alla gå över till fb gruppen eller är det någon som kommer stanna kvar här? Jag känner att jag hellre stannar här av personliga skäl :) Men vore ju roligt om någon mer stannar kvar och tråden inte dör ut :) hur tänker ni andra? :)