Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hur mår ni alla? Jag mår jätte bra förutom lite trötthet. Men däremot känner jag mig som en stor ballong. Är bara i vecka 5 och ingenting passar längre ???? fävet inte hur länge jag ska kunna dölja detta. Har två barn sedan innan och en antar för 12 år sedan. Så kroppen har ju ändå varit med tre graviditeter. Ni som har fler hur hur känns det för er?
Jag plussade i igår på vår testdag.
Genom IVF, vårt sista försök. Nu hoppas vi bara lillen vill stanna där inne <3
Så fort man känner en lite större flytning bara måste man asap springa till toan och kolla att det bara var ofärgat.........!!
Någon annan som känner igen sig? *apa som håller sig för ögonen-smiley"
Hur mår ni alla? Jag mår jätte bra förutom lite trötthet. Men däremot känner jag mig som en stor ballong. Är bara i vecka 5 och ingenting passar längre ???? fävet inte hur länge jag ska kunna dölja detta. Har två barn sedan innan och en antar för 12 år sedan. Så kroppen har ju ändå varit med tre graviditeter. Ni som har fler hur hur känns det för er?
Nu har jag äntligen berättat för honom. Han ville absolut inte ha några barn men nu när jag berättade att jag är gravid så blev han överlycklig och vill behålla det ????
Hade en medicin som hette ondasetron när jag var gravid med dotter men de slutade ju skriva ut den sen. Så till sonen hade jag bara lerfigan Como men hjälpte inte alla. Men antar att de ör bättre än inget. Jag fick någon sprut när jag åkte i akut mot illamåendet med sonen funkade aå bra och så 3 påsar med dropp. Se hur de blir denna gången. Är ju bara i v 6(5+ 3) idag enligt senaste mensen men mår redan såhär.
Jag förstår att du oroar dig. Gör jah med. Har behövt sjukskrivning innan. Så känns sådär oh behöva säga de till jobbet ev snart. Men min man skall vara pappaledig i december oh början av januari vilket känns så skönt. Min dotter är snart 4,5 år och min son är 1,5 år
Så fort man känner en lite större flytning bara måste man asap springa till toan och kolla att det bara var ofärgat.........!!
Någon annan som känner igen sig? *apa som håller sig för ögonen-smiley"
Hur gamla är dina tre barn? :)