IVF våren 2018
jag håller med dig, tycker också det känns hopplöst att fortsätta med progesteronet, har tagit det ändå men är rätt säker på att min blödning är färdig nu (lite kraftigare än vanlig mens).
gjorde ett blodprov i onsdags som jag får svar på idag som jag vet kommer vara positivt (eftersom jag fick plus på stickan innan blödningen), men det är ju för att HCG ligger kvar i kroppen en tid, orkar inte gå o ta blodprov igen bara för att få svart på vitt att det gått ner och försvunnit :/ får köpa ett till gravtest och konstatera så istället. jag håller med om att det är lite jobbigt att ringa kliniken...
Hur har det gått för dig? Tänkt massor på dig och tycker det är så himla orättvist att vissa måste kämpa och gå igenom så otroligt mycket för att kunna få ett barn. Hur mår du?
Vi var på ultraljud igår och allt såg perfekt ut. Blödningen slutade lägligt nog samma dag. Bebisen låg snällt stilla så alla mått kunde tas. Den var precis rätt storlek med hänsyn till äggplock/insättning. När allt var klart fick vi också en uppvisning i att den visst kunde röra sig. Känns så sjukt att man redan nu kan urskilja såna detaljer. KUB - testet gav tack och lov väldigt låg risk. Mannen var glad att till och med han kunde se vad som var vad på skärmen :p
Hoppas verkligen att ni andra snart också får uppleva detta...