Regnbågens färger skrev 2018-02-17 07:18:10 följande:
Jag är ledsen för er skull! Du gjorde rätt som var hemma tycker jag! Hoppas det blir bra med synarelan nu o att vi får goda resultat!! Det är många som hejar på men just i tråkiga stunder känner man sig som mest ensam! Ta en myshelg o titta på nån film och bara ta hand om varandra! Stor kram!
Tack <3 Ja, det kändes rätt att vara hemma. Fick lite kvalitetstid med både sambon, pappa, syster och en barndomskompis så det blev en bra dag ändå.
Mariana79 skrev 2018-02-17 07:25:54 följande:
Från djupet av mitt hjärta beklagar jag <3 en stor stor kram till dig. Ta dig tid att sörja för att sedan finna hoppet igen. Ta hand om dig <3
Tack <3 Hoppet finns alltid, och kanske var det någon mening med detta. Nu hoppas vi på fler befruktade denna gång, lycka på färskförsöket och många till frysen för framtida syskonförsök.
Azerp skrev 2018-02-17 07:54:59 följande:
Stor kram till er! Hoppas ni inte behöver vänta länge för att köra igång igen. Vila och rå om varandra och ta er tid att vara ledsen och besviken<3
Tack <3 Förhoppningsvis behöver jag inte spraya mer än de vanliga tre veckorna och det har jag redan börjat med :) Sprayar tre gånger om dagen så jag borde nedregleras ganska snabbt!
Cilia 82 skrev 2018-02-17 08:23:27 följande:
Vad tråkigt för er! Ta hand om er nu!?
<3
Anonym (BaKu) skrev 2018-02-17 08:47:06 följande:
Så tråkigt! Hoppas det går bättre nästa gång nu.
Det hoppas vi också!
S91 skrev 2018-02-17 09:49:21 följande:
Åh jag lider med er, beklagar verkligen. Tycker det är väldigt strongt av er att köra på direkt! Beundrar er för det! Var det erat första försök? Kramar i massor
Tack <3 Tyvärr har jag inte mycket att välja på eftersom min endometrios inte ska få härja fritt. Dessutom har min sambo ett väldigt säsongsstyrt arbete och vi vill därför försöka hinna en omgång till innan jag blir "ensamstående" igen :P Precis, det här var vårt första försök så vi har två kvar.
Akira Öken skrev 2018-02-17 10:24:42 följande:
Tråkigt att höra. :(
<3
Inalina skrev 2018-02-17 11:02:30 följande:
Så ledsen att höra förstår att det är ett jättetungt besked även om man är lite beredd på det. Jag håller tummarna för att du får köra igång direkt! styrkekram
Jo, vi var ju beredda men det hjälps liksom inte. Jagr redan igång med synarela tre gånger om dagen så jag borde nedregleras ganska snabbt. Hoppas att Vi kan köra på direkt!