LillaAw skrev 2017-12-29 08:14:58 följande:
Här kom mensen och det var försök 10 för mig nu. Så nu blir det försök 11. Har en kort cykel ibland så har hunnit med fler försök än vissa andra trots att vi började samtidigt i april. Är bara ledsen idag. Börja nya året med mens känns sådär. Nu ska jag snart spola äggledarna om nån vecka. Lite nervös för det men samtidigt skönt att de gör något. Det är det sista som är kvar i vår utredning så hon skulle remittera oss för ivf efter spolningen.
Tråkigt att mensen kom men samtidigt skönt att ni kommit så långt i utredningen! Jag ska också få mens idag, den har inte kommit än men brukar komma på eftermiddagen så. Jag gör spolningen 5 januari om mensen kommer vilket den säkerligen gör. Är också nervös men skönt att få gjort! Det är ju det allra första steget vi tar men lika bra att börja i den ände där man tror det felar. Lycka till med din spolning:)
Jag har inga gravtest hemma så tog ett ältest nu på morgonen för jag måste testa NÅT haha. Det såg ut som det alltid gör när jag inte har äl... så tyvärr känns det helt hopplöst nu.