Isathe skrev 2018-01-05 18:19:26 följande:
Åå skönt att de var passage på båda sidorna!! Jag plussade direkt efter min spolning så håller alla tummar jag kan för er nu.
Jag har bara en äggledare så det är väldigt skönt att det är passage där :) Annars hade det ju varit kört, haha. Hoppas verkligen att det går så bra för mig också! Vill inte ha för höga förhoppningar bara! Grattis igen till ditt plus :)
Jooosen skrev 2018-01-05 18:24:00 följande:
Härligt med lite positivt för dig! Slipper du oroa dig för det iaf! När är din nästa ägglossning?
Ja verkligen skönt! Ungefär om en vecka skulle jag tro att det blir så ska försöka ligga typ varannan dag nästa vecka :) Håller tummarna för dig nu när nedräkningen har börjat!
LillaAw skrev 2018-01-06 00:08:02 följande:
Åh, gick spolningen bra? Jag ska göra i övermorgon och är så nervös att det ska göra ont. Vad skönt att du hade fri passage! Så skönt att veta att allt är som det ska.. vi s
Det gick jättebra! Jag var också jättenervös över att det skulle göra ont. Främst för att det typ skulle hugga eller sticka till eller vara någon slags främmande smärta. Men det kändes först ungefär som ett cellprov, att dom petar på tappen liksom. Sved lite men verkligen inte ont. Sedan fick jag som ganska mild mensvärk och det är ju en smärta man känner igen och kan hantera :) Tog smärtstillande 40 min innan jag kom dit i förebyggande syfte. Sedan var det över väldigt snabbt, var där högst 20 minuter typ :) Vet att det kan göra ont för vissa men tror det är vanligast att det bara är obehagligt för mig. Så var inte för nervös, det kommer säkert gå bra! Håller tummarna för att du får samma resultat!