Vi som är på försök 9 med första barnet
Ligger samma i tiden som du Joosan, fast kör utan test. Ändå känner jag stress nu att borde ligga mer. Sex senast i tisdags ... Få se om får till det i kväll :)
Ligger samma i tiden som du Joosan, fast kör utan test. Ändå känner jag stress nu att borde ligga mer. Sex senast i tisdags ... Få se om får till det i kväll :)
Dessutom - i övriga fall är killen nästan på mig varje dag. Men när ÄL närmar sig blir jag stressad och typ "låst" vilket omedvetet säkert stöter bort honom, så just de dagarna tycker jag han INTE tar initiativ. Efter ÄL släpper stressen och vårt sexliv återgår till det normala. Tokigt det här :)
Ja herregud vad huvudet spökar samtidigt.. vi lyckades ha sex nyss. Hintade om att vi ska ha imorn med men oxå gärna lördag. Tror det blir lördag nästa gång... men tror äl är imorn så imorn vore ju perfekt...
Alltså inte frågetecken uran smileysar skulle det vara! :D
Tjenare tjejer! Ser ut som att sexet går bra för er! Woop wooop ;) Gott nytt förresten!
Fick mens idag... Var 2 dagar sen så började hoppas på att det hade tagit sig, men icke! Känns surt ock så men men. That?s life.
Inne på trial nr 11 nu och som alla hön inne trodde man fan inte att det skulle ta såhär långt tid utan minsta tillstymmelse till pluss :P men det vi ser fram emot är iaf att i början på februari är det dags för påbörjad utredning (Y) känns gött faktiskt att komma igång! Men har en ÄL på oss innan det blir ?mekaniskt? :D
Blir nog inget sex för oss heller idag. Kanske imorn.. men så kanske det är för sent :/
Nåja! Sex idag igen. Så har prickat in cd 10, cd 12, cd 14. Tror Äl redan varit eller är senast imorgon. Har en känsla av att det verkligen inte kan ta sig ändå!