Augustibarn 2018
Jag hoppar in här med. Plussade imorse :) v 4+6 enligt appen. Vill gärna vara med i en hemlig fb-grupp.
Jag hoppar in här med. Plussade imorse :) v 4+6 enligt appen. Vill gärna vara med i en hemlig fb-grupp.
Väntar också barn Augusti 2018, plussade på lucia????
Jag väntar nr 3 den 20/8.
Har två pojkar födda -10 Och-13.
Hade ett missfall i september. I v 4+5. Idag är jag lika långt gången igen, har mindre symtom denna gången så är rätt nojig att det inte går vägen den här gången heller...
Kommer ni stanna här eller göra grupp på fb?
Väntar också mitt 4 barn den 13 augusti kommer bebisen ????
Det finns en fb grupp.
Men jag är nog kvar här ändå :)
Nä, det är det inte. Varje graviditet är ju unik men ändå kan jag inte låta bli att jämföra med hur det var i höstas... fast jag vet att med yngsta barnet fick jag inga symtom förrän runt v 7-8...
Förlåt! Det var verkligen inte min mening!!
Det enda jag har som symtom förutom utebliven mens är egentligen en envis förkylning som vägrar gå över.. den bröt ut några dagar efter ägglossning så jag har haft den sen jag blev gravid typ... haha... jag är typ aldrig sjuk annars så...
Och denna trötthet, hade kunnat ligga i sängen dygnet runt.
Vid mina tidigare graviditeter har alltid avsmak för kaffe varit det första tecknet, nu kan jag fortfarande dricka det. Inte lika gött som annars (är en riktig kaffekärring i vanliga fall) men en liten kopp till morgonen och utöver dagen måste jag fortfarande ha...
Väntar mitt 4.e barn med bf 2/8
Hej, grattis till er alla som plussat ???? jag plussade också för 2 veckor sen går in i vecka 7 idag! ???????? mitt första barn längtar redan?? jag vill gärna också vara med i den hemliga fb gruppen ????
Jag har bf 10/8. 33 år och bor i Sthlm. Första graviditeten och jag är nervös, livrädd, lycklig, pirrig osv. Mår illa hela tiden och har sjukt ont i brösten. Kan inte sova på mage och att ens få duschstrålen på bröstvårtan gör jätteont! Ska testa denna natt att sova med en sport-bh på och se om det hjälper.
Hoppas att allt ska gå bra och längtar så till v 12 när jag har förstått att en kan börja slappna av. Vill skrika till hela världen att jag är gravid och lycklig, men det är bara min sambo och jag som vet än så länge :)
Pirr pirr pirr!!