• Jmlwc

Augustibarn 2018

Nu har jag ätit Lergigan komp ett par dagar och tar mig faktiskt ur sängen nu....

Om en vecka börjar högskolan igen, hur ska jag klara det :(

Vi har berättat för barnen och närmaste familjen nu. Svårt att hålla hemligt när man mår så dåligt.

• Jmlwc
    saijda skrev 2017-12-31 11:27:53 följande:

Åh det måste vara jobbigt din stackare :(

Hoppas det går bra att gå till skolan ändå <3

Jag mår också konstant illa, det försvinner aldrig. Får se hur det blir nu när jag ska tillbaka till jobbet (arbetar som undersköterska) :0

Vi har också berättat för närmsta familjen :)

Tack:)

Du kan prova Postafen (receptfritt) eller armband mot illamående (finns på apoteket, seaband) om du inte känner att du vill ha något starkare. Kanske hjälper dig mot ditt illamående.

Jag tycker att det är extremt svårt att få i mig frukost. Så nu gör jag så här: salta kex och vatten innan jag kliver upp ur sängen. Sedan dricker jag en måltidsersättning (färdigblandad shake). Då får jag snabbt i mig näring. Finns i goda smaker, just nu kör jag på päron/vanilj. Kallt och gott och lättsmält. Sedan äter jag mer efter någon timme :)
  • Jmlwc
    saijda skrev 2017-12-31 10:36:20 följande:

Det är samma här! Min man är den spontana av oss men jag har nog smittat honom lite :D

Så skönt att kunna bocka av saker så man slipper stressa och kunna bona in sig. Så jobbigt att jag måste vänta tills flytten dock ;)

Jag ska också vänta tills efter flytt med det mesta... Vi flyttar troligtvis i maj/juni.

Däremot måste jag köpa mängder med kläder när vi tagit reda på om det är en pojke eller flicka. Vi har gett bort allt sedan innan då vi egentligen inte skulle ha fler barn. Vi har 3 pojkar så hoppas på en flicka denna gång.
  • Jmlwc

De tar inte in mer medlemmar, stoppade intaget vid 100. Jag var med men gick ur :)

• Jmlwc
    Saanny skrev 2018-01-02 10:55:56 följande:

Vilken app är detta? Jag har natural cykels.

Preglife
  • Jmlwc
    Saanny skrev 2018-01-02 10:55:12 följande:

Jaha, synd, men man kan göra en ny grupp sen för oss som inte fick plats kanske :). Fast kanske inte va samma jag hittade. Igår när jag kollade va det typ 40 medlemmar på den jag såg.

Ja det kanske finns fler fb sidor :)
  • Jmlwc
    Isavanna1 skrev 2018-01-02 13:06:53 följande:

Vi kan ju alltid vänta och se hur många aktiva vi blir här och göra vår egna grupp sen om vi vill? Stängd och hemlig och allt ????

Låter bra!
  • Jmlwc
    Solen2 skrev 2018-01-02 22:05:50 följande:

@Jmlwc Vi är på exakt samma dag!

Kul:)
  • Jmlwc
    3hjärtan skrev 2018-01-03 10:54:53 följande:

Remiss för kub skickas iväg idag när jag är på inskrivning. Så hoppas det blir i v12+.

Förra hösten gjorde jag en sen abort pga kromosomfel som upptäcktes på kub. Sen blödde jag 3 mån så blev en skrapning sen blödde 3 v till. Så flera mån försvann av blödning. Sen tog det sig på 3-4e försöket men blev mf i juli. Sen tog det sig på 2a försöket som blev mf sep. Sen tog det sig igen på 2a försöket och här är vi idag med blandade känslor.

Håller verkligen tummarna för er!
Svar på tråden Augustibarn 2018