BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
BIM 19-21/1.
Testade svagt positivt imorse. Hoppades inte på för mycket.
Nu idag när jag och sambon hade sex så kom en blödning. Mens eller inte ? Osäker på det faktiskt. Någon som haft liknande men varit gravid endå?
Min kille vet inte ens om mina misstankar än, han tror inte att vi kommer kunna få barn ändå (och någonstans känns det då elakt att ge honom hopp en vecka innan vi får reda på om det verkligen är en graviditet). Min logiska del tänker att är jag gravid så är jag ju det oavsett om det är onsdag, söndag eller om 3 veckor (föhoppningsvis ) så jag ska nog ändå försöka hålla mig tills att jag märker att mensen är sen. Jag har inga test eller så hemma heller, och det känns ju som pengar i sjön om mensen ändå kommer
Samma här :) Med sonen så var det dåvarande mannen som sa typ "eh, är du säker på att du inte är gravid?". Jag hade ingen tanke på det då eftersom jag åt p-piller och åt över mensen. Med dottern kände jag när ägget fäste, som ett stick i livmodern, så där testade jag nog några dagar efter utebliven mens men visste ju mentalt redan att jag var gravid.
Men ja, är vi gravida så är vi ju som sagt det, förhoppningsvis, om en vecka också :)
Jag har inte följt tråden länge, har ni försökt skaffa barn en längre period? Är det ert första?
Åh! Blir så irriterad. Har ju häften blödning på ca 3 dagar. Slutade få bruna flytningar igår men nu kom det en brunröd liten blödningen igen... inte helt rött blöd men ingen flytning heller... vad händer? :( ska ha mensen den 27:e. Blir så trött på min kropp...
Jag hade lite bruna flytningar igår kväll och fick min mens nu imorse, så hoppar över till februaritråden. Lycka till alla ni andra! Hoppas att ni får plus som fortfarande väntar :)
Hej :)
Vi är på försök 8. Försöker få ett syskon. Har du barn sen innan?
Idag fick jag faktiskt nåt som liknade ÄL flytningar så hoppas hoppas det var ÄL. Det är så jobbigt att "mista" ett försök för att ÄL uteblir...
Men om du fått stegring har du säkert haft ÄL oxå. <3
Ååh spännande håller tummarna för plusset!!:)
Jag hade lite bruna flytningar igår kväll och fick min mens nu imorse, så hoppar över till februaritråden. Lycka till alla ni andra! Hoppas att ni får plus som fortfarande väntar :)