• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • SugarSugar
    carnations skrev 2018-01-20 14:06:59 följande:

Hej! Tror vi har BIM samtidigt. Har inte märkt någon symptom förutom att jag också har rikliga flytningar. Inte haft såhär förut. Lite värk emellanåt där jag tror äggstockarna sitter men kan likaväl vas något annat.

Ja just det, vi har BIM samtidigt :) Känns som det skiljer ganska mycket hur mycket man känner och så... Vi får hålla tummarna!
  • SugarSugar
    Airmos skrev 2018-01-20 12:50:47 följande:

BIM på måndag. Ont i livmodern (stickningar på vänster sida + molvärk i mitten av tjejmagen) sen ett par dagar efter ÄL som kommer och går men känner av den mer eller mindre hela tiden. Har också illamående, mest på kvällar och nätter som blivit starkare för varje dag som går. Lite ömma bröst men inte så mycket alls. Också upplevt att jag är känsligare för dofter, kan ju såklart vara att jag tänker på det mer. Justa metallsmak i munnen (och det visste jag inte var ett symptom förrän efter jag hade reagerat på det första gången). Inte jättemycket flytningar. Håller tummarna men vågar inte hoppas för mycket. Spännande är det!

Ja, verkligen! Nån tydlig metallsmak känner inte jag heller.. Det här är första månaden som vi har försökt pricka in ÄL, så har inga höga förhoppningar men håller oxå tummarna :)
  • lyckligast80
    SugarSugar skrev 2018-01-20 16:02:24 följande:

Hmm... jag hoppas att du är gravid ändå. Vissa av mina vänner har inte haft några symptom alls :)

Tack för peppen<3
  • Milamilis
    SugarSugar skrev 2018-01-20 16:00:24 följande:

Jag har BIM 29-30/1... så det är låååångt kvar! Har oxå ett begochdalbana-humör! Idag har jag haft ont i huvudet och varit på riktigt dåligt humör. Men det kan vara PMS. När har du BIM?

Jag har BIM 28/1, känns som en evighet! Idag har jag varit mer illamående än innan och har massor sura uppstötningar :O
  • Milamilis
    Charlizee skrev 2018-01-20 16:33:17 följande:

Någon här inne som är på ÄL+6/7? <3

Jag är på ÄL+6 idag. :)
  • SugarSugar
    Milamilis skrev 2018-01-20 16:43:42 följande:

Jag har BIM 28/1, känns som en evighet! Idag har jag varit mer illamående än innan och har massor sura uppstötningar :O

Låter väldigt lovande :) Fingers crossed!
  • Charlizee
    Milamilis skrev 2018-01-20 16:48:28 följande:

Jag är på ÄL+6 idag. :)

Vad roligt!! Har du några symptom än?
  • Milamilis
    SugarSugar skrev 2018-01-20 16:59:59 följande:

Låter väldigt lovande :) Fingers crossed!

Ja, vi får se nästa helg. Om jag är gravid så är BF två dagar innan min födelsedag :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018