BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej! Tror vi har BIM samtidigt. Har inte märkt någon symptom förutom att jag också har rikliga flytningar. Inte haft såhär förut. Lite värk emellanåt där jag tror äggstockarna sitter men kan likaväl vas något annat.
BIM på måndag. Ont i livmodern (stickningar på vänster sida + molvärk i mitten av tjejmagen) sen ett par dagar efter ÄL som kommer och går men känner av den mer eller mindre hela tiden. Har också illamående, mest på kvällar och nätter som blivit starkare för varje dag som går. Lite ömma bröst men inte så mycket alls. Också upplevt att jag är känsligare för dofter, kan ju såklart vara att jag tänker på det mer. Justa metallsmak i munnen (och det visste jag inte var ett symptom förrän efter jag hade reagerat på det första gången). Inte jättemycket flytningar. Håller tummarna men vågar inte hoppas för mycket. Spännande är det!
Hmm... jag hoppas att du är gravid ändå. Vissa av mina vänner har inte haft några symptom alls :)
Någon här inne som är på ÄL+6/7? <3
Jag har BIM 29-30/1... så det är låååångt kvar! Har oxå ett begochdalbana-humör! Idag har jag haft ont i huvudet och varit på riktigt dåligt humör. Men det kan vara PMS. När har du BIM?
Någon här inne som är på ÄL+6/7? <3
Tack för peppen<3
Jag har BIM 28/1, känns som en evighet! Idag har jag varit mer illamående än innan och har massor sura uppstötningar :O
Jag är på ÄL+6 idag. :)
Låter väldigt lovande :) Fingers crossed!