• ampjot

BIM JANUARI 2018

Grattis alla ni som plussat, så kul! Själv har jag inte BIM förens den 19:e. Legat i denna vecka, känns som hundra år till BIM haha.

• ampjot
    Jagheteralma skrev 2018-01-04 23:26:52 följande:

Hej tjejer!

Jag använde natural cykles innan men tycker den är för dyr. Ladda nyss mer flo, men det verkar inte som den sätter ut äl av sig själv utan det gör man på egen hand? Eller kanske jag som inte fattar..

Vad finns det fler för enkla appar som mäter temp? Gärna gratis annars inte allt för dyr..?

Kram på er!

Du behöver föra in tidigare data, alltså tidigare perioder för senaste mensen. Så fort du för in dagar med detta så börjar den räkna ut, ju längre tiden går sedan ju "säkrare" räknar den ut när den har mer historik. Hoppas du förstår hur jag menar :)
  • ampjot
    Planerarbebis skrev 2018-01-08 11:19:30 följande:

Hej!

Hoppar in lite sent här. Har följt denna tråd men inte skrivit något.

Hade bim i fredags, men ingen mens kom... min mens brukar vara väldigt punktlig så när den inte kom började jag ju hoppas. Lyckades hålla mig till idag från att testa (idag är bim+3). Testade nu på morgonen, men det var negativt. Fan vad besviken man blir. Det är så lätt att börja hoppas och fantisera bara för att mensen är sen. Men den kommer väl snart då antar jag.

Lycka till alla där ute som försöker ???? Själv ska jag försöka gaska upp mig , det är bara att försöka igen nästa äl!

Åh, förstår dig. Men det behöver inte vara försent med tanke på att för vissa tar det upp emot 1 vecka innan plusset dyker upp. Vilket test använde du? dröjer det någon dag till skulle jag testa igen, och använda clearblue digital. Hoppas på det bästa :)
  • ampjot
    Papperstrassel skrev 2018-01-08 18:08:23 följande:

Yay, Igår fick jag ett positivt digitalt test från clearblue :) 

Haft tre positiva som int satt sig sen i juli. Men denna gång satsar jag på att det sätter sig och går in på lyckan :)

Grattis :) Vilken dag testade du på?
  • ampjot

En fråga till er som plussat? Hade ni molvärk innan? som ett band längst ner lixom. Isåfall när började den. Om någon kommer ihåg dvs ;)

• ampjot
    Papperstrassel skrev 2018-01-08 22:36:07 följande:

Tack :) bim+1 gjorde jag testet. När har du Bim?

Tack för svar :) BIM den 19/1 så känns som långa dagar men kommer säkert gå fort!
  • ampjot
    Feliziah skrev 2018-01-09 14:46:22 följande:

Hej allihop! Jag är ny här, och tänkte hänga med i denna tråden ( och nästa också om det inte tar sig denna månaden)

Jag och min sambo har börjat försöka på första barnet, vi är 22 och 27 år och har precis köpt hus.

Vi har BIM den 18:e jan enl NC, vi myste dagen innan ÄL, hoppas det räcker!

Spännande jag har den 19:e :)
  • ampjot

En fundering, någon av er som äter folsyra eller någon form av kvinnotillskott? Bra eller dålig? Funderar att börja.

• ampjot
    josgos skrev 2018-01-10 09:03:02 följande:

Godmorgon!!

Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!

<3

Åh vad roligt, stort grattis till er :)
  • ampjot
    josgos skrev 2018-01-10 09:43:33 följande:

Tack!! Det är en helt annorlunda känsla i hela kroppen! Japp, jag är en av 12:orna så det är tidigt :)

Har du känt av några speciella symptom nu innan du plussade?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018