• ampjot

BIM JANUARI 2018

lyckligast80 skrev 2018-01-10 14:01:10 följande:

{#emotions_dlg.flower} BIM lista {#emotions_dlg.flower}

1/1 Annso123

5/1 Alltidvi + Smile1234

7/1 citrongräs

11/1 stragge

12/1 Lilj3 + josgos + Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + Sosarora

13/1 Woohooo

15/1 Nardil

17/1 maria1992

20/1 levisen

21/1 norrland91 + Lindsey77

22/1 lyckligast80

22/1 Airmos + Lucifer91

29-30/1 carnations

31/1 Anonym (newbie)

Plus lista

10/1 josgos (BIM 12/1)

Du missade mig med den 19/1 :D
  • ampjot
    Laes90 skrev 2018-01-11 10:34:45 följande:

Hej!

Tog ut min hormon spiral i november. Fick mens. Hade ägglossning runt 8/12. Myste op under den helgen. Ville så gärna att det skulle bli något. Men mensen kom ca 2 veckor därpå.

I januari nu hade jag ägglossning runt 5/1. Tänkte att det blir ingenting denna gången heller .

Kände igår när sambon nöp mig lite över brösten o vårtorna att jag tyckte det var obehagligt och gjorde lite ont. Tänkte inte mer på det.

Idag när jag klev upp o började jobba så blev jag förvånad. Bröst vårtorna är så känsliga, gör ont, sticker och bränner på något vänster. Sen börjar jag känna av molande värk i magen.

Håller tummarna att det är någonting ! :)

Beräknad BIM 19/1.

Kul jag har också BIM den 19:e. Jag som alltid har superömma bröst så man knappt kan sova på mage runt ägglossning känner denna månad ingenting. :| Däremot 5 dagar efter min ÄL fick jag en konstig molvärk som ett band som drog längst nere i magen. Gick dock ganska fort över sedan inte känt så mycket så jag har inga större förhoppningar men bara vänta och testa. När har du planerat testa? :)
  • ampjot
    Sosarora skrev 2018-01-11 14:57:57 följande:

Där kom mensen!

Men tanken på att det är första mensen sen oktober och efter mitt missfall så känns det ändå rätt bra med en mens!

Jag fortsätter hoppas för resten av er som väntar!

Puss på er alla ??

Åh typiskt.. Men som du säger är du inne i cykeln iaf och får ta nya tag. Önskar dig lycka till!
  • ampjot
    Gabriela11 skrev 2018-01-11 12:33:30 följande:

Behöver HJÄLP tjejer!

Hade ÄL den 27:e december och efter några dagar kände jag några graviditetssymptomer! Tog en CB tidigt test igår ( första urinet ) och fick en jätte svagt POSITIVT resultat. ( bifogar bilder ) .

Idag tog en Apoteket gravtest ( EJ första urinet ) och det var NEG. Tänkte kanske är lite för tidigt, men kan inte hålla mig girls! Vill gärna bli gravid!

Help a girl out PLS!!

Svårt att se. Bilden är för mörk eller skuggat ljus för att tolka skulle jag säga.
  • ampjot
    Lottch3n skrev 2018-01-11 15:19:18 följande:

Sambon kom hem med ett digitalt test idag. Vågar man ta det imorgon på bim?

Jag skulle testat ett digitalt test på BIM dagen. Det ger så tydligt svar direkt så slipper man anlysera streck i ?onödan?. Om det skulle visa negativt kan du vänta någon dag till om inte mensen kommer testa igen. :) Lycka till!
  • ampjot
    levisen skrev 2018-01-11 21:09:56 följande:

Jag måste fråga er andra. Jag blev gravid en gång för några år sedan som tyvärr inte slutade bra. Mitt största symptom under tidig graviditet var en väldigt pulserande känsla i magen.

Jag har det nu också. Vågar inte hoppas för mycket. Men jag har läst igenom många symptom och har inte hittills hittat någon som beskrivit liknande symptom.

Någon som känt detta under en annan graviditet?

Jag kan relatera till detta, jag har känt denna känslan senaste veckan. Men har tänkt att det är något man ätit. Svårt att förklara men är som du beskriver att det är en pulserande känsla. Har mest lagt märke till det på kvällar och nätter innan man somnar.
  • ampjot
    Tildurrr skrev 2018-01-11 23:00:40 följande:

Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..

Jag ser på båda två! Grattis till er :)
  • ampjot
    Tildurrr skrev 2018-01-11 23:00:40 följande:

Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..

När har eller blir väll hade du BIM föresten? :)
  • ampjot
    Tildurrr skrev 2018-01-11 23:06:06 följande:

Åh va skönt att få bekräftat att nån mer ser! Känner mig ändå så orolig så tänker att jag köper ett clearblue digitalt under helgen, för dem är bäst va? :) åh blev helt nervös nu!!

Ja kör med ett digitalt så slipper du oroa dig! :)
  • ampjot
    Imra skrev 2018-01-13 05:39:31 följande:

ÄNTLIGEN! :?D

Vad roligt! Grattis :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018